Promacierzyński zmysł
REKLAMA
Organizatorem konkursu jest Fundacja Świętego Mikołaja, którą wsparł Instytut Badawczy MillwardBrown SMG/KRC. Do tegorocznej edycji konkursu zgłosiło się 118 przedsiębiorstw, a do drugiego etapu zakwalifikowało się ich 107 – 83 duże oraz 24 małe firmy, z których cztery zostały wyróżnione zwycięskimi statuetkami. Ankiety wypełniły 3574 kobiety pracujące w zgłoszonych zakładach (udział mógł być anonimowy). „Personel i Zarządzanie” patronował wydarzeniu.
Perspektywa mam
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat