| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > premie

Temat: umowa o pracę

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu umowa o pracę. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące umowa o pracę.

Kiedy pracownik może domagać się wypłaty premii

Aktualizacja: 24.01.2012

Jeżeli w umowie o pracę określono zasady przyznawania premii, to pracownik może domagać się jej wypłaty przed sądem pracy. Gdy zasad tych nie określono, to mamy do czynienia z nagrodą, która nie ma charakteru roszczeniowego. »

Wynagrodzeniowe i pozawynagrodzeniowe świadczenia pieniężne

Aktualizacja: 14.12.2010

Do składników wynagrodzenia należą tylko te świadczenia pieniężne, które są związane z wykonywaniem pracy na zajmowanym stanowisku, np. premie. »

Jak wyliczyć podstawę wymiaru zasiłku chorobowego

Aktualizacja: 23.12.2008

Pracownikom w naszym zakładzie pracy przysługuje premia kwartalna, która jest pomniejszana za okresy pobierania zasiłków z ubezpieczenia chorobowego. Jak postępować, gdy taka premia za jeden z kwartałów nie została przyznana pracownikowi? »

POLECANE

REWOLUCJA W DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ 2019

reklama

Ostatnio na forum

Artykuł Partnerski

Eksperci portalu infor.pl

Iga Kalinowska

Aplikant adwokacki

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »