Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu rodzicielstwo. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące rodzicielstwo.
"Stara" i "nowa" dokumentacja pracownicza
Aktualizacja: 24.06.2019
Podział na starą i nową dokumentację pracowniczą powstał w wyniku zmian w jej prowadzeniu, które weszły w życie z dniem 1 stycznia 2019 r. Przy wpinaniu dokumentów lub zakładaniu akt osobowych powstają pytania: co z dotychczasową dokumentacją, czy przekładać akta osobowe i układać według nowego porządku? »
Czy w aktach osobowych pracownika można przechowywać kserokopię jego dokumentów stanu cywilnego
Aktualizacja: 02.11.2010
Zatrudnione przeze mnie osoby korzystają z przywilejów z tytułu macierzyństwa, dodatków na dzieci itp. Czy jako pracodawca mam prawo żądać od pracownika danych bądź dokumentów uwiarygodniających stan rodzinny, np. związanych ze zmianą stanu cywilnego, urodzeniem dziecka, zgonem rodzica i umieszczać je w jego aktach osobowych? »
Dostosowanie dokumentacji pracowniczej do nowych zasad