Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu regulamin wynagradzania. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące regulamin wynagradzania.
Regulamin wynagradzania - najczęściej spotykane błędy
Aktualizacja: 20.10.2011
Regulamin wynagradzania zawiera przepisy określające zasady wypłacania wynagrodzenia. Najczęstsze błędy występujące w regulaminach dotyczą niejasno sformułowanych przepisów ustalających stawki wynagrodzeń. »
Uchylenie regulaminu wynagradzania
Aktualizacja: 31.03.2011
W naszym zakładzie pracy od 9 lat przepisem regulującym zasady wynagradzania pracowników jest regulamin wynagradzania uzgodniony z działającą w zakładzie organizacją związkową. Pracodawca uchylił regulamin wynagradzania i poinformował, że był on bezprawny, gdyż zasady wynagradzania reguluje rozporządzenie płacowe, a nasz zakład obecnie zatrudnia tylko 9 pracowników. Nadmieniamy, że nowe regulacje pozbawiają nas wielu świadczeń, np. zmniejszono nagrody jubileuszowe, odprawy. Czy działania pracodawcy naruszają obowiązujące przepisy? »
Aktualizacja: 07.08.2009
Ustalam regulamin wynagradzania pracowników mojej firmy (jest to firma prywatna zatrudniająca 37 osób). Czy mogę wpisać, że dodatek za staż pracy, dodatek funkcyjny i nagroda jubileuszowa będą uzależnione od minimalnego wynagrodzenia za pracę, tj. dodatki jako określony procent będą zależały nie od wynagrodzenia poszczególnych pracowników, lecz od minimalnego wynagrodzenia? »
Aktualizacja: 12.12.2008
Regulamin wynagradzania w naszym zakładzie przewiduje wypłatę odprawy emerytalno-rentowej w wysokości pięciokrotności minimalnego wynagrodzenia za pracę. Czy uregulowanie to ma moc obowiązującą, skoro część pracowników na mocy Kodeksu pracy ma prawo do wyższej odprawy? »
Dostosowanie dokumentacji pracowniczej do nowych zasad