Kategorie

Odwołanie od wypowiedzenia, Zmiany prawa

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Od 1 stycznia 2017 roku obowiązuje nowelizacja Kodeksu pracy, która wprowadziła ważne zmiany dla pracodawców, między innymi w wprowadzaniu regulaminów pracy i wynagradzania, w świadectwach pracy czy w tworzeniu funduszu świadczeń socjalnych.
Podwyższenie minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiana terminu na wniesienie odwołania do sądu pracy, wprowadzenie minimalnej stawki godzinowej - to niektóre ze zmian w prawie pracy, które weszły w życie 1 stycznia 2017 r.
W ramach pakietu "100 zmian dla Firm" od 2017 r. wprowadzone mają zostać zmiany obejmujące zarówno pracowników jak i pracodawców. Jak zmiany oceniają pracodawcy?
Zmiany w wydawaniu świadectw pracy w przypadku zatrudnienia na podstawie kolejnej umowy, wydłużenie terminu na odwołanie się od wypowiedzenia umowy o pracę, mniej obowiązków administracyjnych dla firm - to tylko niektóre ze zmian proponowanych przez resort rozwoju w ramach pakietu ułatwień dla firm. Proponowane zmiany mają wejść w życie w 2017 r.