| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Indywidualne prawo pracy > Prawa i obowiązki > Kiedy pracodawca może skontrolować pocztę pracowników?

Kiedy pracodawca może skontrolować pocztę pracowników?

Pracownik korzystający przy wykonywaniu swoich obowiązków z poczty elektronicznej musi liczyć się z możliwością jej skontrolowania przez pracodawcę. Kiedy pracodawca może kontrolować pocztę pracowników i jakie są zasady przeprowadzania tej kontroli?


◀ powrót do artykułu

Kiedy pracodawca może skontrolować pocztę pracowników? /Fot. Fotolia

Narzędzia kadrowego

POLECANE

KODEKS PRACY 2019

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

Tomasz Paszkowski

Księgowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »