| INFORFK | INFORRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Zatrudnienie > Umowa o pracę > Jak zgłosić pracownika do ZUS?

Jak zgłosić pracownika do ZUS?

Pracodawca zatrudniając pracownika ma obowiązek zgłoszenia go do ubezpieczeń społecznych. Zgłoszenie pracownika do ZUS musi nastąpić w ciągu 7 dni od dnia zatrudnienia pracownika. Pracownicy wykonujący prace na podstawie umowy o pracę podlegają z tego tytułu ubezpieczeniom społecznym. Płatnikiem składek na ubezpieczenie jest pracodawca. Pracodawca ma obowiązek zgłosić pracownika do ZUS i odprowadzać za niego składki.

POLECANE ARTYKUŁY

TERMINARZ

PAŹ01
TydzieńPWŚCPSN
40293012345
416789101112
4213141516171819
4320212223242526
4427282930310102

Ostatnio na forum

Narzędzia kadrowego

Eksperci infor.pl

Business Media Software Solutions

Firma zajmuje się zastosowaniem nowoczesnych technologii w procesie nauczania, komunikacji w biznesie i e-learningu.

Zostań ekspertem Infor.pl »