| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Zatrudnienie > Umowa o pracę > Jak zgłosić pracownika do ZUS?

Jak zgłosić pracownika do ZUS?

Pracodawca zatrudniając pracownika ma obowiązek zgłoszenia go do ubezpieczeń społecznych. Zgłoszenie pracownika do ZUS musi nastąpić w ciągu 7 dni od dnia zatrudnienia pracownika. Pracownicy wykonujący prace na podstawie umowy o pracę podlegają z tego tytułu ubezpieczeniom społecznym. Płatnikiem składek na ubezpieczenie jest pracodawca. Pracodawca ma obowiązek zgłosić pracownika do ZUS i odprowadzać za niego składki.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia kadrowego

POLECANE

REWOLUCJA W EMERYTURACH

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

dr Dominik Lubasz

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od kadry.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK