| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Zatrudnienie > Umowa o pracę > Jak zgłosić pracownika do ZUS?

Jak zgłosić pracownika do ZUS?

Pracodawca zatrudniając pracownika ma obowiązek zgłoszenia go do ubezpieczeń społecznych. Zgłoszenie pracownika do ZUS musi nastąpić w ciągu 7 dni od dnia zatrudnienia pracownika. Pracownicy wykonujący prace na podstawie umowy o pracę podlegają z tego tytułu ubezpieczeniom społecznym. Płatnikiem składek na ubezpieczenie jest pracodawca. Pracodawca ma obowiązek zgłosić pracownika do ZUS i odprowadzać za niego składki.

Narzędzia kadrowego

POLECANE

SKŁADKI ZUS

reklama
Praca

Oferty pracy z praca.pl

Ostatnio na forum

WYDARZENIA

Eksperci infor.pl

Kaszubiak Jędrzejko Adwokaci

Kancelaria prawna

Zostań ekspertem Infor.pl »