| INFORFK | INFORRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Zatrudnienie > Umowa o pracę > Jak zgłosić pracownika do ZUS?

Jak zgłosić pracownika do ZUS?

Pracodawca zatrudniając pracownika ma obowiązek zgłoszenia go do ubezpieczeń społecznych. Zgłoszenie pracownika do ZUS musi nastąpić w ciągu 7 dni od dnia zatrudnienia pracownika. Pracownicy wykonujący prace na podstawie umowy o pracę podlegają z tego tytułu ubezpieczeniom społecznym. Płatnikiem składek na ubezpieczenie jest pracodawca. Pracodawca ma obowiązek zgłosić pracownika do ZUS i odprowadzać za niego składki.

POLECANE ARTYKUŁY

TERMINARZ

WRZ19
TydzieńPWŚCPSN
361234567
37891011121314
3815161718192021
3922232425262728
4029300102030405

Ostatnio na forum

Narzędzia kadrowego

Eksperci infor.pl

Kancelaria Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy

Kancelaria prawnicza

Zostań ekspertem Infor.pl »