| INFORFK | INFORRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Zatrudnienie > Umowa o pracę > Jak zgłosić pracownika do ZUS?

Jak zgłosić pracownika do ZUS?

Pracodawca zatrudniając pracownika ma obowiązek zgłoszenia go do ubezpieczeń społecznych. Zgłoszenie pracownika do ZUS musi nastąpić w ciągu 7 dni od dnia zatrudnienia pracownika. Pracownicy wykonujący prace na podstawie umowy o pracę podlegają z tego tytułu ubezpieczeniom społecznym. Płatnikiem składek na ubezpieczenie jest pracodawca. Pracodawca ma obowiązek zgłosić pracownika do ZUS i odprowadzać za niego składki.

Narzędzia kadrowego

POLECANE ARTYKUŁY

TERMINARZ

STY25
TydzieńPWŚCPSN
12930311234
2567891011
312131415161718
419202122232425
526272829303101

Ostatnio na forum

Eksperci infor.pl

Nasz Świat

Portal dla Polaków we Włoszech

Zostań ekspertem Infor.pl »