| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Zatrudnienie > Umowa o pracę > W jaki sposób zawiadomić pracownika o udzieleniu kary porządkowej?

W jaki sposób zawiadomić pracownika o udzieleniu kary porządkowej?

Celem skutecznego nałożenia kary porządkowej oprócz wysłuchania pracownika niezbędne jest jeszcze zawiadomienie pracownika. Zgodnie z art. 110 Kodeksu pracy o zastosowanej karze pracodawca zawiadamia pracownika na piśmie.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

W jakiej formie należy powiadomić pracownika o nałożeniu na niego kary porządkowej?

Narzędzia kadrowego

POLECANE

REWOLUCJA W EMERYTURACH

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Jan Majczyk

Doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od kadry.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK