| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Zatrudnienie > Umowa o pracę > Co musi a co może znaleźć się w umowie o pracę?

Co musi a co może znaleźć się w umowie o pracę?

Kodeks pracy określa pewne postanowienia umowy o pracę, które muszą się znaleźć w zawieranej umowie. Oprócz jednak pewnych elementów podstawowych, pracownik i pracodawca mają prawo zamieścić w umowie każde postanowienie, na które godzą się obie strony.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Jakie są elementy umowy o pracę?

Narzędzia kadrowego

POLECANE

REWOLUCYJNE ZMIANY W UMOWACH ZLECENIA 2017

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Bartłomiej Ślawski

Country Manager VMware w Polsce

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »