| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Zatrudnienie > Umowa o pracę > Co musi a co może znaleźć się w umowie o pracę?

Co musi a co może znaleźć się w umowie o pracę?

Kodeks pracy określa pewne postanowienia umowy o pracę, które muszą się znaleźć w zawieranej umowie. Oprócz jednak pewnych elementów podstawowych, pracownik i pracodawca mają prawo zamieścić w umowie każde postanowienie, na które godzą się obie strony.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Jakie są elementy umowy o pracę?

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Rafał Kaźmierczak

Radca prawny, ekspert w dziedzinie cywilnego postępowania sądowego i egzekucyjnego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »