| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Zatrudnienie > Umowa o pracę > Co musi a co może znaleźć się w umowie o pracę?

Co musi a co może znaleźć się w umowie o pracę?

Kodeks pracy określa pewne postanowienia umowy o pracę, które muszą się znaleźć w zawieranej umowie. Oprócz jednak pewnych elementów podstawowych, pracownik i pracodawca mają prawo zamieścić w umowie każde postanowienie, na które godzą się obie strony.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Jakie są elementy umowy o pracę?

Narzędzia kadrowego

POLECANE

NOWY KODEKS PRACY 2018

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

GP People sp. z o.o. sp.K.

Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od kadry.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK