| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Wynagrodzenie > Wynagrodzenie zasadnicze > Czy muszę wprowadzać regulamin wynagradzania?

Czy muszę wprowadzać regulamin wynagradzania?

Moja firma się rozrasta. Obecnie zatrudniam 25 pracowników. Czy w związku z tym muszę wprowadzić regulaminu wynagradzania?

W przypadku pracodawcy, który zatrudnia mniej niż 20 pracowników, kwestie wynagradzania pracowników można uregulować w umowach o pracę.

Obowiązek wydania regulaminu wynagradzania spoczywa na pracodawcy, który zatrudnia co najmniej 20 pracowników, nieobjętych zakładowym ani ponadzakładowym układem zbiorowym pracy.

Regulamin nie obejmuje osób zarządzających zakładem pracy w imieniu pracodawcy, których wynagrodzenie ustalane jest przez organ powołujący lub nadzorujący.

Zobacz serwis: Odprawy

Regulamin wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od dnia podania go do wiadomości pracowników, w sposób przyjęty u danego pracodawcy.

Podstawa prawna: Art. 77 (2) Kodeksu pracy

reklama

Polecamy artykuły

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Kiedy pracodawca musi wprowadzić regulamin wynagradzania?
Kiedy pracodawca musi wprowadzić regulamin wynagradzania?

Ceny transferowe. Jak przygotować firmę do kontroli podatkowej78.00 zł

Narzędzia kadrowego

POLECANE

URLOPY WYPOCZYNKOWE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Pałucki Trusiński Hermelin

Kompleksowa obsługa przedsiębiorstw.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »