| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | WIDEOAKADEMIA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Wynagrodzenie > Wynagrodzenie zasadnicze > Czy muszę wprowadzać regulamin wynagradzania?

Czy muszę wprowadzać regulamin wynagradzania?

Moja firma się rozrasta. Obecnie zatrudniam 25 pracowników. Czy w związku z tym muszę wprowadzić regulaminu wynagradzania?

W przypadku pracodawcy, który zatrudnia mniej niż 20 pracowników, kwestie wynagradzania pracowników można uregulować w umowach o pracę.

Obowiązek wydania regulaminu wynagradzania spoczywa na pracodawcy, który zatrudnia co najmniej 20 pracowników, nieobjętych zakładowym ani ponadzakładowym układem zbiorowym pracy.

Regulamin nie obejmuje osób zarządzających zakładem pracy w imieniu pracodawcy, których wynagrodzenie ustalane jest przez organ powołujący lub nadzorujący.

Zobacz serwis: Odprawy

Regulamin wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od dnia podania go do wiadomości pracowników, w sposób przyjęty u danego pracodawcy.

Podstawa prawna: Art. 77 (2) Kodeksu pracy

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Kiedy pracodawca musi wprowadzić regulamin wynagradzania?
Kiedy pracodawca musi wprowadzić regulamin wynagradzania?

Gazeta Samorządu i Administracji598.00 zł

Narzędzia kadrowego

POLECANE

SKŁADKI ZUS

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Minka .pl

oferuje ekologiczne tapety ścienne drukowane w technologii lateksowej HP

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »