| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Wynagrodzenie > Wynagrodzenie zasadnicze > Czy należy zmienić regulamin wynagradzania w sytuacji przejścia zakładu pracy?

Czy należy zmienić regulamin wynagradzania w sytuacji przejścia zakładu pracy?

Pracownicy przechodzący do nowego pracodawcy na zasadzie art. 23(1) Kodeksu pracy w warunkach, gdy regulamin wynagradzania u tego pracodawcy jest mniej korzystny od dotychczas obowiązującego ich regulaminu, zachowują uprawnienia w zakresie treści stosunku pracy i warunków wynagradzania do czasu upływu okresu ich wypowiedzenia.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Regulamin wynagradzania ustalany jest przez pracodawcę.

Narzędzia kadrowego

POLECANE

UMOWY ZLECENIA 2017

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Dowson Holdings Limited

Optymalizacja podatkowa, konta i spółki zagraniczne

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »