| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Wiadomości > Wyniki konkursu "#jestemYgrekiem.nie jestem leniem"

Wyniki konkursu "#jestemYgrekiem.nie jestem leniem"

Ogłoszono wyniki konkursu "#jestemYgrekiem.nie jestem leniem". Kapituła konkursu, w której skład wchodził także portal Infor.pl, nagrodziła trzy osoby. Zwyciężył Kacper Troć, drugie miejsce zajęła Kamila Wronkowska, a na trzecim miejscu znalazł się Mateusz Rojecki.

Najbardziej kreatywni przedstawiciele pokolenia Y nagrodzeni!

Zwycięzcą konkursu realizowanego w ramach kampanii #jestemYgrekiem. nie jestem leniem. prowadzonej przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami przy współpracy BFS Group został student Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Kacper Troć, który otrzymał nagrodę w wysokości 5 tys. zł. Uczestnicy konkursu mieli za zadanie w dowolnej formie artystycznej zaprezentować zalety pokolenia Y.

Celem konkursu, który trwał od 30 marca do 30 kwietnia br., było zachęcenie przedstawicieli generacji Y do zaprezentowania swojego pokolenia - wbrew krążącym na jego temat stereotypom - z jak najlepszej strony: jako osoby aktywne, ciekawe, oryginalne i ambitne. Zadanie konkursowe brzmiało: Zaprezentuj Ygreków jako pokolenie pełne zalet – pracujące i odpoczywające z pasją. Pracę można było wykonać w dowolnej formie artystycznej. Kapituła konkursu oceniała kreatywność, walory artystyczne i adekwatność tematu.

Według Kapituły zadaniu konkursowemu najlepiej sprostał Kacper Troć, prezentując przekrojowy  obraz Ygreków w filmie, który stał się dla niego przepustką do wygrania nagrody głównej w wysokości 5 tys. zł. Laureatkę drugiego miejsca – Kamilę Wronkowską - wyróżniono tabletem Samsung Galaxy Tab pro, a nagrodę za miejsce trzecie – słuchawki urBeats Beats by Dr. Dre otrzymał Mateusz Rojecki, który w ramach pracy konkursowej zaprojektował i zrealizował stronę www.jestemygrekiem.pl.  Przedstawiciele Kapituły podkreślają, że wyłonienie zwycięzcy nie należało do łatwych zdań. – Jesteśmy pod wrażeniem  skali oraz różnorodności i poziomu prac konkursowych. Wśród zgłoszeń znalazły się zarówno zdjęcia, filmy, opisy, grafiki, jak i wiersze, bajki, a nawet wyróżniona przez nas strona internetowa. Większość z tych prac wymagała od autorów ogromnej pomysłowości, zaangażowania i dużego nakładu pracy, co jednoznacznie potwierdza, że przedstawiciele pokolenia Y to osoby pełne energii i pasji – komentuje Mariola Raudo, HR Business Partner z Nestlé Polska.

Konkurs był prowadzony w ramach kampanii #jestemYgrekiem. nie jestem leniem. realizowanej przez PSZK przy współpracy BFS Group. Kampania ma na celu przedstawienie młodych ludzi wkraczających na rynek pracy – Ygreków, zarówno z perspektywy samych Ygreków, jak i z perspektywy pracodawców, a także zachęcenie młodego pokolenia oraz pracodawców do budowania wzajemnej relacji i efektywnej współpracy podczas staży i praktyk. Mecenasami Kampanii są: Grupa Żywiec, Nestlé, Orange i PZU. Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie www.stazeipraktyki.pl oraz na profilu Staże i praktyki na portalu Facebook.

Porozmawiaj o tym na FORUM

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia kadrowego

POLECANE

URLOPY WYPOCZYNKOWE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Monika Wolska-Bryńska

Radca prawny w Departamencie Kontroli Podatkowych w Kancelarii Prawno-Podatkowej Mariański Group

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od kadry.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK