| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Wiadomości > II edycja Konferencji „Biznes Bez Ściemy”

II edycja Konferencji „Biznes Bez Ściemy”

Zapraszamy na II edycję Konferencji "Biznes bez ściemy", która odbędzie się 15 maja 2014 r. w Businessman Institute w Warszawie.

Biznes Bez Ściemy jest dla ludzi, którzy dostrzegają ściemę w biznesie i chcą to zmieniać, zaczynając od swoich firm. To okazja do rozmowy o tym, jak być autentycznym, transparentnym i angażującym w zarządzaniu i w sprzedaży.

Konferencja ma być iskrą, która zachęci do zmiany sposobu myślenia. Pokaże, że ta zmiana jest możliwa. Chcemy, aby uczestnicy wyszli z konferencji nie tylko z wiedzą, ale też z gotowymi rozwiązaniami dla swoich firm.

Konferencja odbędzie się 15 maja 2014 roku w Warszawie w Businessman Institute (ul. Trakt Lubelski 40A). W tym roku dostępne są dwie ścieżki tematyczne: zarządzanie oraz sprzedaż.

Potwierdzenie prelegenci tegorocznej edycji Konferencji:

  • Aleksander Chrostowski (Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie)
  • Magdalena Czaja (San Markos, Komisja Etyki Reklamy)
  • Marek Jurkiewicz (infoPraca.pl)
  • Joanna Malinowska-Parzydło (Personal Brand Institute, Polskie Stowarzyszenie Mentoringu)
  • Jacek Pogorzelski (Primecode)
  • Cezary Radomski (Szkoła AC/DC)
  • Artur Siódmak (Akademia Piłki Ręcznej)
  • Marcin Szala (Collegium Wratislaviense)
  • Wojtek Szymankiewicz
  • Roman Wendt (Stowarzyszenie Interim Managers)
  • Kamil Wódka (Szkoła Trenerów PZPN)
  • Paweł Zaremba (Akademia Sportu i Biznesu)

W programie konferencji znajdą się następujące wystąpienia:

  • Panel dyskusyjny "Czym jest dla mnie biznes bez ściemy?"
  • Zarządzanie zmianą jest proste
  • Do czego prowadzi transparentne, oparte o wartości zarządzanie - idea upełnomocnienia
  • Co musisz wiedzieć aby zabrać się za budowanie strategii dla swojej firmy
  • Panel dyskusyjny "Autentyczny mentoring"
  • Zarządzanie reputacją w oparciu o markę osobistą i markę lidera
  • "Dream Team" w sprzedaży – szanse i zagrożenia
  • Dlaczego scenariusze rozmów handlowych, to przeważnie scenariusze klęski?
  • Najlepsza technika sprzedaży to brak techniki
  • Mistrzostwo mimo presji

Opłaty:

Przy rejestracji do 22 kwietnia opłata za udział w Konferencji wynosi 350 zł netto (430,5 zł brutto). Od 23 kwietnia opłata za udział w Konferencji wynosi 500 zł netto (615 zł brutto).

Opłata za udział w Konferencji zawiera:

  • Udział w warsztatach praktycznych i prezentacjach wybranej ścieżki
  • Materiały konferencyjne
  • Lunch, przerwy kawowe
  • Możliwość spotkania z prelegentami
  • Możliwość wymiany doświadczeń z uczestnikami konferencji

reklama

Aktualizacja: 16.11.2015

Źródło:

Własne
Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń648.00 zł

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Wydawnictwo Septem

Septem (literatura poradnikowa) - To literatura poradnikowa dla wszystkich - począwszy od pasjonatów odczuwających nieustanny głód wiedzy po wszystkich poszukujących w książce dobrej rady i interesującej rozrywki.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »