| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Wiadomości > Szkolenie "Zarządzanie zespołem - sztuka delegowania i motywowania pracowników"

Szkolenie "Zarządzanie zespołem - sztuka delegowania i motywowania pracowników"

Zapraszamy na szkolenie "Zarządzanie zespołem - sztuka delegowania i motywowania pracowników", które odbędzie się w dniach 20-21 lutego 2014 r. w Warszawie.

Na podstawie badania Gamma Insight® uczestnicy otrzymają na szkoleniu odpowiednio dobrany zestaw technik z zakresu: planowania, delegowania, monitorowania i egzekwowania zadań, rozwiązywania konfliktów, prowadzenia zebrań i motywowania pracowników

IDEA SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest podniesienie efektywności zarządzania zespołem. Efektywność rozumiemy jako:

  • możliwość celowego regulowania jakości i ilości wykonywanej pracy
  • optymalny podział czasu na zarządzanie zespołem i inne obowiązki (wobec Klientów, Firmy itp.)
  • uzyskiwanie efektywności przy jak najmniejszych kosztach osobistych osoby zarządzającej

Proponujemy, aby ta efektywność bazowała na następujących obszarach:

Planowanie pracy własnej i podwładnych – podstawą planowanie jest nadawanie priorytetów. Samo nadawanie priorytetów to obszar zarządzania czasem (np. matryca Eisenhowera) . Na szkoleniu organizacja pracy skoncentrujemy się w jaki sposób komunikować priorytety tak, aby praca zespołu koncentrowała się na najważniejszych zadaniach.

Delegowanie, monitorowanie, egzekwowanie – rozumiane jako podział zadań na te, którymi kierownik powinien zająć się sam oraz przyporządkowanie do pozostałych zadań odpowiedniej osoby oraz metody delegowania czynności.

Rozwiązywanie konfliktów – skuteczne rozwiązywanie konfliktem to po pierwsze znajomość procesu konfliktu. Badania psychologiczne wskazują, że im bardziej człowiek zna proces, któremu podlega tym bardziej staje się w nim podmiotem (świadomym) a nie przedmiotem (nieświadomym). Już samo poznanie tych mechanizmów częściowo „znieczula” na mechanizmy eskalujące konflikt. Jako, że jest to szkolenie dedykowane dla przełożonych otrzymają oni dodatkowo techniki rozwiązywania konfliktów na linii pracownik – pracownik.

Prowadzenie zebrań – zebrania w wielu badaniach efektywności organizacji są wskazywane jako kluczowy czynnik wpływający na obniżenie efektywności zespołu. Proponujemy, aby część szkolenia skoncentrowała się na efektywnym prowadzeniu zebrań i spotkań pracowniczych.

Motywowanie pracowników – Uczestnicy dowiedzą się jakie znaczenie w motywowaniu odgrywają potrzeby psychologiczne, nauczą się dopasowywać wzmacnianie pracownika do jego dojrzałości, stosować prezentowane na szkoleniu techniki w pracy, podczas prowadzenia rozmów

Wszystkie powyższe moduły bazują na jednym wspólnym mianowniku – zadaniowego, efektywnego podejścia do wykonywania obowiązków – zarówno na poziomie osobistym jak również zespołowym. W taki sposób możemy również zdefiniować cel szkolenia.

reklama

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Katarzyna Kujawska

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »