| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Wiadomości > Zapraszamy na webinarium „Pozapłacowe Świadczenia Pracownicze” - 8 października 2013 r.

Zapraszamy na webinarium „Pozapłacowe Świadczenia Pracownicze” - 8 października 2013 r.

Firma doradcza Accreo wspólnie z portalem Infor.pl zapraszają serdecznie na webinarium o tematyce „Pozapłacowe Świadczenia Pracownicze”, które odbędzie się 8 października 2013 r. o godz. 11.00. Zarejestruj się! Udział w szkoleniu online jest bezpłatny.

W celu skorzystania z webinarium należy się wcześniej zarejestrować.

Zarejestruj się na webinarium!

OPIS TEMATU WEBINARIUM:

Michał Roszkowski, radca prawny, doradca podatkowy, partner w Accreo

Firmy coraz częściej oferują pracownikom dodatkowe świadczenia pozapłacowe, wspierając w ten sposób systemy motywacyjne w przedsiębiorstwach.

Pomimo spowolnienia gospodarczego znacząca część pracodawców nie zmniejszyła budżetu przeznaczonego na dodatkowe świadczenia na rzecz zatrudnionych. Oznacza to, że pracodawcy są świadomi, jak duży wpływ na motywację pracowników mogą mieć różnego rodzaju świadczenia pozapłacowe. Bardziej zmotywowani pracownicy wykonują swoją pracę efektywniej, co wpływa na zwiększenie przychodów po stronie pracodawcy.

Do najczęściej spotykanych świadczeń pozapłacowych należą m.in.: abonamenty medyczne, telefon służbowy, samochód oraz karty multisport. Coraz chętniej pracodawcy - w celu stworzenia dobrego wizerunku przedsiębiorstwa zarówno wśród obecnych, jak i potencjalnych pracowników - oferują inny, bardziej atrakcyjny zakres różnorodnych benefitów.

Poza tradycyjnymi, takimi jak: dofinansowywanie zakupu okularów korekcyjnych czy umożliwianie pracownikom nabywania produkowanych przez firmę towarów po niższej cenie, pracodawcy coraz częściej decydują się na organizowanie imprez firmowych i wyjazdów o charakterze integracyjnym.

Z uwagi na to, że istnieje wiele benefitów, jakie mogą zaoferować pracodawcy, pojawiają się trudności w wyborze takiego typu świadczeń, który będzie najbliższy ich realnym potrzebom, przynosząc tym samym najwięcej korzyści przedsiębiorstwu.

Dodatkowym utrudnieniem w wyborze konkretnego świadczenia jest fakt, że pracownicy kierują się zazwyczaj indywidualnymi preferencjami. W takiej sytuacji ciekawym rozwiązaniem jest ustalenie przez pracodawcę kwotowego limitu, w ramach którego każdy z zatrudnionych może wybrać najbardziej odpowiadający mu benefit.

Izabela Ukonu, Starszy konsultant w Accreo

Świadczenia pozapłacowe to dodatki do wynagrodzenia, które przekazywane są pracownikom najczęściej w sposób bezgotówkowy. Często zdarza się, że pracodawca współfinansuje nabycie przez pracowników towarów lub usług. Głównym ich celem jest zwiększenie motywacji pracowników, poprawienie atmosfery pracy oraz budowa dobrego wizerunku firmy, a więc właśnie z tych powodów przekazywanie świadczeń pozapłacowych na rzecz pracowników ma nie tylko na celu przysporzenie korzyści pracownikom, ale również nakierunkowane jest pośrednio na zwiększenie przychodów po stronie pracodawcy.

reklama

Źródło:

Własne

Zdjęcia

Zapraszamy na webinarium „Pozapłacowe Świadczenia Pracownicze” - 8 października 2013 r.
Zapraszamy na webinarium „Pozapłacowe Świadczenia Pracownicze” - 8 października 2013 r.

Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń648.00 zł

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Karolina Piekarczyk

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »