| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Wiadomości > Usługa wideotłumaczeń w ZUS

Usługa wideotłumaczeń w ZUS

Usługa wideotłumaczeń została pilotażowo wprowadzona w ZUS. To mechanizm ułatwiający obsługę osób z niepełnosprawnością słuchu.

Osoby posługujące się językiem migowym mogą poczuć się w ZUS komfortowo. Oprócz przeszkolonych w tym zakresie pracowników sal obsługi klienta w Zakładzie uruchomiona została usługa wideotłumaczeń.

Usługa wideotłumaczeń wdrożona została pilotażowo (do końca lipca 2013) w ośmiu placówkach ZUS, do których najczęściej zgłaszają się klienci z niepełnosprawnością słuchu: w I Oddziale ZUS w Warszawie, I Oddziale ZUS w Łodzi, Oddziale ZUS we Wrocławiu, Oddziale ZUS w Rzeszowie, I Oddziale ZUS w Poznaniu, Oddziale ZUS w Lublinie, w Inspektoracie ZUS Gdańsk-Wrzeszcz oraz w Inspektoracie ZUS w Jeleniej Górze.

Polecamy serwis: Ubezpieczenia

Podczas dwumiesięcznego pilotażu osoby z niepełnosprawnością słuchu mogą korzystać na sali obsługi klientów z dostępu on-line do profesjonalnego call center, obsługiwanego przez osoby legitymujące się certyfikatami T1 i T2 tłumacza polskiego języka migowego i systemu językowo-migowego.

- Wnioski z pilotażu posłużą nam do opracowania koncepcji rozwoju kanałów komunikacji z ZUS dedykowanych osobom niepełnosprawnym - mówi Magdalena Mazur-Wolak, dyrektor Departamentu Obsługi Klientów w Centrali ZUS w Warszawie.

Warto dodać, że zarówno strona internetowa ZUS (www.zus.pl), jak i portal Platformy Usług Elektronicznych (www.pue.zus.pl) są w pełni przystosowane do obsługi przez osoby niedowidzące.

Polecamy również: Forum Kadry - ZUS i Płace

Źródło: ZUS

reklama

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

dr Arletta Bolesta

Adwokat kościelny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »