| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Wiadomości > Poradnik dla pracowników delegowanych

Poradnik dla pracowników delegowanych

Opublikowana została I część praktycznego poradnika dotyczącego ustawodawstwa mającego zastosowanie do pracowników w Unii Europejskiej. Poradnik wydała Komisja Administracyjna do spraw Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego.

Poradnik dostępny jest w polskiej wersji językowej. Zawiera praktyczne informacje z zakresu delegowania pracowników w ramach Wspólnoty oraz czasowego przenoszenia działalności do innego państwa Unii Europejskiej.

Pracownik w podróży służbowej >>

Poradnik stanowi interpretację przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 883/2004 i Rozporządzenia Nr 987/2009 oraz decyzji Komisji Administracyjnej Nr A2.

Poradnik dostępny jest na stronie internetowej ZUS. Jest również umieszczony na stronie internetowej Komisji Europejskiej.

Polecamy artykuły

Narzędzia kadrowego

POLECANE

NOWY KODEKS PRACY 2018

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

Radosław Michał Stępień

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od kadry.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK