| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Wiadomości > Zmiany w zasadach prowadzenia akt osobowych pracownika

Zmiany w zasadach prowadzenia akt osobowych pracownika

5 sierpnia br. wejdzie w życie nowelizacja przepisów dotyczących obowiązku prowadzenia przez pracodawców akt osobowych pracownika.

Nowelizacja przepisów rozporządzenia wprowadziła kilka zmian. Jedną z nich jest uchylenie obowiązku przechowywania w aktach osobowych pracownika kopii zawiadomienia powiatowego urzędu pracy o jego zatrudnieniu. Obowiązek ten dotyczył pracodawców, którzy zatrudnili pracownika zarejestrowanego jako osoba bezrobotna.

Ponadto nowelizacja wprowadziła nowy wzór kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

Nowelizacja została opublikowana w Dzienniku Ustaw nr 115 pod poz. 971.


reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia kadrowego

POLECANE

REWOLUCYJNE ZMIANY W UMOWACH ZLECENIA 2017

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Grzegorz Wróbel

doradca, interim manager PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »