| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Wiadomości > Zmiany w zasadach prowadzenia akt osobowych pracownika

Zmiany w zasadach prowadzenia akt osobowych pracownika

5 sierpnia br. wejdzie w życie nowelizacja przepisów dotyczących obowiązku prowadzenia przez pracodawców akt osobowych pracownika.

Nowelizacja przepisów rozporządzenia wprowadziła kilka zmian. Jedną z nich jest uchylenie obowiązku przechowywania w aktach osobowych pracownika kopii zawiadomienia powiatowego urzędu pracy o jego zatrudnieniu. Obowiązek ten dotyczył pracodawców, którzy zatrudnili pracownika zarejestrowanego jako osoba bezrobotna.

Ponadto nowelizacja wprowadziła nowy wzór kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

Nowelizacja została opublikowana w Dzienniku Ustaw nr 115 pod poz. 971.


reklama

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Edyta Grymel

Prawnik, specjalista prawa rodzinnego i gospodarczego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »