| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Wiadomości > Zmiany w zasadach prowadzenia akt osobowych pracownika

Zmiany w zasadach prowadzenia akt osobowych pracownika

5 sierpnia br. wejdzie w życie nowelizacja przepisów dotyczących obowiązku prowadzenia przez pracodawców akt osobowych pracownika.

Nowelizacja przepisów rozporządzenia wprowadziła kilka zmian. Jedną z nich jest uchylenie obowiązku przechowywania w aktach osobowych pracownika kopii zawiadomienia powiatowego urzędu pracy o jego zatrudnieniu. Obowiązek ten dotyczył pracodawców, którzy zatrudnili pracownika zarejestrowanego jako osoba bezrobotna.

Ponadto nowelizacja wprowadziła nowy wzór kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

Nowelizacja została opublikowana w Dzienniku Ustaw nr 115 pod poz. 971.


Polecamy artykuły

Narzędzia kadrowego

POLECANE

NOWY KODEKS PRACY 2018

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

Małgorzata Posyniak

Notariusz Szczecin

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od kadry.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK