| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: zatrudnianie pracowników

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu zatrudnianie pracowników. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące zatrudnianie pracowników.

Jakie przepisy stosować po zakończeniu obowiązywania ustawy antykryzysowej

Aktualizacja: 22.12.2011

Z końcem grudnia 2011 r. przestanie obowiązywać ustawa antykryzysowa. Mimo zapowiedzi jej przedłużenia, nie ma obecnie w Sejmie projektu, który wydłużałby czas stosowania ustawy antykryzysowej. »

Jak obliczyć wymiar czasu pracy w listopadzie

Aktualizacja: 25.10.2011

Pracownicy mogą mieć w listopadzie br. różne wymiary czasu pracy w zależności od tego, w jakich rozkładach czasu pracy pracują. Święta 1 i 11 listopada spowodują bowiem obniżenie wymiaru czasu pracy pracowników, jeżeli przypadają w innym dniu niż dzień wolny z tytułu przeciętnie 5-dniowego tygodnia pracy. »

Planowanie czasu pracy - naruszenie doby pracowniczej

Aktualizacja: 29.08.2011

Do naruszenia doby pracowniczej dochodzi w sytuacji gdy pracownik rozpoczyna pracę w kolejnym dniu wcześniej, niż miało to miejsce w dniu poprzednim. Przekroczenie dozwolonej liczby godzin pracy w danej dobie będzie stanowiło pracę w godzinach nadliczbowych, którą pracodawca będzie musiał odpowiednio zrekompensować. »

Luka w przepisach Kodeksu pracy

Aktualizacja: 27.07.2011

Pracodawcy znaleźli lukę w sztywnych przepisach o zatrudnieniu. Ich podwładni wykonują obowiązki także w weekendy, ale formalnie dla innej firmy. »

Rozliczanie zagranicznej podróży służbowej

Aktualizacja: 07.02.2011

Pracodawca wysyłający pracownika w zagraniczną podróż służbową powinien mu wypłacić nie tylko diety, ale również zwrócić inne poniesione wydatki, np. koszty związane z wynajęciem pokoju hotelowego. »

Odpracowanie sylwestra

Aktualizacja: 04.12.2008

Zatrudniliśmy pracownika od 1 stycznia 2008 r. W sobotę 12 stycznia 2008 r. pracownicy naszej firmy będą odpracowywać dzień wolny, jakiego udzieliliśmy im 31 grudnia 2007 r. Odpracowanie tego dnia wynika ze zmiany rozkładu czasu pracy w firmie. Czy ten pracownik też powinien pracować w sobotę? A co z pracownikiem, który 31 grudnia 2007 r. przebywał na zwolnieniu lekarskim? Czy też musi odpracować ten dzień? »

POLECANE

URLOPY WYPOCZYNKOWE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Mariusz Jarosz

specjalista ds. controllingu

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od kadry.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK