| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: pracownik

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu pracownik. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące pracownik.

Przyczyną wypadku przy pracy może być normalna praca

Aktualizacja: 24.05.2011

Zewnętrzną przyczyną zdarzenia będącego wypadkiem przy pracy może być nawet normalna praca, jeśli ze względu na stan zdrowia niepełnosprawnego pracownika powodowała ona nadmierne obciążenie jego organizmu. »

Zagrożenia wypadkowe występujące na stanowisku dyrektora

Aktualizacja: 31.03.2011

Pracodawca otrzymał od inspektora pracy decyzję nakazującą dokonanie oceny ryzyka zawodowego na wszystkich występujących w zakładzie pracy stanowiskach. Zastanawia się, czy również powinien oszacować ryzyko zawodowe dla stanowiska dyrektora, ponieważ jest to praca typowo biurowa i możliwość wystąpienia wypadku jest bardzo mała. »

W jaki sposób pracownik może odwołać się od treści protokołu powypadkowego?

Aktualizacja: 21.12.2010

Pracownik uległ ciężkiemu wypadkowi podczas pracy. Wypadek został uznany za wypadek przy pracy, ale poszkodowany nie zgadza się z ustaleniami zespołu powypadkowego. W jaki sposób pracownik może odwołać się od zapisów zawartych w protokole? »

Jakie zagrożenia wypadkowe występują na stanowisku pracy przedstawiciela handlowego?

Aktualizacja: 14.12.2010

W firmie zatrudniono 3 przedstawicieli handlowych, których praca polega na zbieraniu zamówień od sklepów detalicznych i sieci handlowych oraz ocenie ekspozycji sprzedanych towarów. Przedstawiciel pomaga też obsłudze sklepu w prezentowaniu towarów, zgodnie ze standardami firmowymi, poprzez pokazowe układanie towaru na półkach. Żaden z przedstawicieli zatrudnionych w firmie nie uległ wypadkowi przy pracy. Jakie zatem zagrożenia wypadkowe należy uwzględnić w ocenie ryzyka zawodowego? »

Czy zbyt długi czas pracy może być przyczyną wypadku?

Aktualizacja: 29.09.2010

Pracownik wykonujący pracę przy maszynie w dziewiątej godzinie pracy zasłabł. Podczas upadku złamał rękę w nadgarstku i uderzył głową o metalowy pojemnik. Pracodawca w protokole powypadkowym wskazał, że główną przyczyną wypadku była nieuwaga pracownika. Podczas kontroli PIP inspektor pracy po przeanalizowaniu czasu pracy pracownika wskazał, że pracodawca nie ustalił w postępowaniu powypadkowym wszystkich przyczyn wypadku przy pracy, pomijając nieprawidłowości w organizacji czasu pracy pracownika. Stwierdził, że pracodawca nie zapewnił pracownikowi należnych odpoczynków dobowych i tygodniowych oraz że pracownik przez długi czas wykonywał pracę ponad obowiązujące normy czasu pracy. Czy czas pracy pracownika może być przyczyną wypadku przy pracy? »

POLECANE

URLOPY WYPOCZYNKOWE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Integra Consulting Poland

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »

Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od kadry.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK