REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym, efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi wymaga nowatorskich strategii motywacyjnych. Jednym z kluczowych elementów, które zyskują na znaczeniu, jest indywidualizacja nagród i świadczeń.
Spaghetti code kojarzy Ci się tylko z jedzeniem, a słowo dżejsony brzmi jak nowy model jeansów? Z okazji obchodzonego w październiku Europejskiego Tygodnia Kodowania, No Fluff Jobs wspólnie z Babbel prezentują najpopularniejsze sformułowania i potoczne zwroty z branży IT, dzięki którym łatwiej dogadasz się w pracy.
Szef, kierownik, manager – jak powinien zachowywać się wobec pracownika, by obie strony były zadowolone? Czego wymagać od przełożonego? I jakie są sposoby na to, by pracownik czuł się zadowolony i pracował wydajnie? Feedback, czyli informacja zwrotna od lidera na temat wykonywania zadań okazuje się kluczowa dla obu stron. Jak zbudować korzystną relację szef–pracownik tłumaczy Fryderyk Karzełek, mentor i szkoleniowiec rozwoju osobistego i biznesu.
Rozmowa z przełożonym bywa dla wielu pracowników źródłem stresu i niepokoju. Często obawiamy się, że nie poruszymy odpowiednich tematów lub że nasze potrzeby zostaną zignorowane. Jednak spotkania 1:1 z szefem to unikalna szansa na budowanie relacji, wyrażanie swoich oczekiwań i rozwijanie się zawodowo.
Czego łódzcy programiści i informatycy oczekują od swoich pracodawców. W Łodzi pracuje prawie trzydzieści tysięcy specjalistów IT. Zatrudnieni są w dwustu firmach branży technologii informatycznych. Jak potencjał inwestycyjny aglomeracji wpływa na oczekiwania pracowników oraz możliwości pracodawców z branży IT?
W czasach pandemii i pracy hybrydowej, zwiększenie zaangażowania i motywacji pracowników stało się jeszcze ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Docenienie i motywowanie pracowników to kluczowe czynniki, wpływające na ich zaangażowanie i lojalność wobec firmy. Przedsiębiorstwa, które inwestują w zadowolenie swoich pracowników, zyskują długotrwałe korzyści w postaci zwiększenia wydajności, redukcji kosztów rotacji pracowników oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy.
REKLAMA