| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: dokształcanie pracowników

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu dokształcanie pracowników. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące dokształcanie pracowników.

Świadczenia dla kształcących się nauczycieli

Aktualizacja: 12.01.2009

Nauczyciel skierowany do dalszej nauki może liczyć na przywileje w pracy. Jednak brak postępów w nauce może spowodować poważne konsekwencje, m.in. utratę płatnego urlopu na czas pobierania nauki. »

Jak obliczyć wymiar urlopu wypoczynkowego pracownika, który pracował przed podjęciem studiów licencjackich

Aktualizacja: 15.12.2008

Pracownik rozpoczął swoją pierwszą pracę na umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu od 3 stycznia 2004 r. Pozostawał w zatrudnieniu do 30 czerwca 2007 r. Od 1 października 2004 r. podjął jednocześnie studia licencjackie. Tytuł licencjata uzyskał 23 czerwca 2007 r. W naszym zakładzie pracuje na pełny etat od 1 lipca 2007 r. Kiedy pracownik nabędzie prawo do 26 dni urlopu wypoczynkowego? Dodam, że przed rozpoczęciem pierwszej pracy pracownik ukończył 4-letnie liceum ogólnokształcące. »

Jakie są zasady rozliczania studiów pracownika

Aktualizacja: 31.12.2008

Podjęcie studiów przez pracownika wiąże się z korzyściami finansowymi zarówno dla pracownika, jak i jego pracodawcy. »

Czy przychód pracownika z tytułu dofinansowania do studiów jest oskładkowany

Aktualizacja: 31.12.2008

Pracownicy naszej firmy, podnoszący swoje kwalifikacje, mają prawo do ubiegania się o dofinansowanie do czesnego w wysokości 30%. Obecnie w naszej firmie trzech pracowników otrzymuje dofinansowanie do studiów zaocznych, oraz jeden pracownik do studiów podyplomowych. Z tego względu, że kierunki studiów nie mają bezpośredniego związku z działalnością firmy, pracownicy podjęli naukę bez skierowania ze strony pracodawcy. Mamy wątpliwości, czy kwota otrzymywanego dofinansowania do studiów będzie stanowiła dla pracowników przychód stanowiący podstawę składek i podatku? »

Wypadek pracownika podczas wyjazdu na studia

Aktualizacja: 10.12.2008

Rok temu zawarliśmy z pracownicą umowę o dofinansowanie przez zakład pracy dokształcania. Opłacamy jej częściowo studia oraz udzielamy urlopu szkoleniowego, jak również zwracamy koszty dojazdu (uczelnia jest w innej miejscowości). Pracownica jadąc na uczelnię miała wypadek. Czy wypadek ten powinien zostać uznany za wypadek przy pracy, skoro odbywa ona studia na podstawie umowy z zakładem pracy? »

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Bogacz Bartoszewicz Kancelaria Radców Prawnych

Obsługa prawna klientów indywidualnych i przedsiębiorców

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »