| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > delegowanie

Temat: delegowanie

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu delegowanie. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące delegowanie.

Co zrobić, gdy zespół składa donos na przełożonego?

Aktualizacja: 26.11.2008

W naszej firmie każdy pracownik może podzielić się swoimi uwagami z prezesem firmy, wysyłając do niego maila ze specjalnego adresu mailowego. Ostatnio prezes poprosił mnie o rozmowę i pokazał maila, którego moi pracownicy wysłali, by poskarżyć się, jak bardzo źle ich traktuję. Nie ukrywam, że byłam bardzo zaskoczona, gdyż, po pierwsze, źle zinterpretowali moje zachowanie, a po drugie, nie mówili mi, że nie podoba im się to, jak zarządzam zespołem. Czy mam udawać, że o niczym nie wiem, czy jednak porozmawiać z zespołem? »

Sposoby komunikowania się w firmie

Aktualizacja: 26.11.2008

Rozmowy, e-maile, raporty, telefony, zebrania to wszystko elementy komunikowania się z innymi osobami, które pochłaniają gros naszego czasu pracy. Wynika z tego, że komunikacja to podstawowe narzędzie służące do wykonywania zadań w firmie. »

Przekaz bez zakłóceń

Aktualizacja: 26.11.2008

Ostatnie 15 lat uznawane jest przez wielu ekspertów za czas rewolucji w komunikacji wewnętrznej. W tym czasie komunikacja przeszła w wielu organizacjach długą drogę, od scentralizowanego i kontrolowanego przekazu informacji z góry na dół do rzeczywistości wielokierunkowej wymiany informacji za pomocą wielu kanałów i narzędzi komunikacji. Zmianom uległy również oczekiwania w stosunku do działów i osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną, które z dawnych redaktorów firmowej gazetki stać się mieli menedżerami strategicznie zarządzającymi procesami komunikacji. »

Pomyłka to nie koniec świata

Aktualizacja: 26.11.2008

W pracy myli się każdy: szef, sekretarka, magazynier, a nawet księgowa. „Errare humanum est” - mylić się jest bowiem rzeczą ludzką. Ale pomyłka to nie koniec świata. Trzeba tylko umieć wyjść z niej z twarzą i naprawić, co się da. »

Jak Polak pracujący we Francji może korzystać z usług medycznych

Aktualizacja: 31.12.2008

Pracownik, który opłaca składki zdrowotne w Polsce, ale pracuje we Francji, ma prawo do korzystania na koszt NFZ ze świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu w tym kraju. Fundusz nie pokrywa jednak wydatków, które są objęte dopłatami ze strony pacjentów. »

Kultura osobista w miejscu pracy

Aktualizacja: 26.11.2008

Sposób, w jaki się zachowujemy, komunikujemy, jak traktujemy innych, wskazuje na poziom kultury, a tym samym bezpośrednio wpływa na jakość stosunków międzyludzkich. »

Jak rozpoznać jednostkę aspołeczną w firmie

Aktualizacja: 26.11.2008

Kim są pracownicy, których zachowanie często destabilizuje pracę w firmie? Dlaczego ich działania są niejasne, destrukcyjne, choć bardzo niewiele można zarzucić ich kompetencjom zawodowym? Są to pytania stawiane przez wielu menedżerów, których rolą jest między innymi rozwiązywanie problemów interpersonalnych w firmie. »

Czasowe oddelegowanie pracownika

Aktualizacja: 13.12.2008

Pracodawca może na czas nieprzekraczający 3 miesięcy w roku powierzyć pracownikowi wykonywanie innej pracy niż ustalona w umowie o pracę. »

Wzrosła najniższa podstawa wymiaru składek na ubezpieczenia pracowników czasowo wykonujących pracę za granicą

Aktualizacja: 20.12.2008

Kilkoro pracowników naszej firmy czasowo pracuje w Niemczech, ale nadal opłacamy za nich składki w Polsce. Jaka jest obecnie minimalna podstawa wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne osób wysłanych do pracy za granicę? Jak rozliczyć składki od wynagrodzenia za grudzień 2007 r., które wypłaciliśmy w styczniu 2008 r.? »

Jak efektywnie się komunikować?

Aktualizacja: 26.11.2008

PROBLEM Dostałem niedawno awans na stanowisko menedżerskie w mojej firmie. Okazało się jednak, że nowe zadania nie są takie proste i łatwe, jak wydawało mi się na początku. Jednak największy kłopot mam z przekazywaniem poleceń moim podwładnym, z którymi przecież do niedawna mieliśmy równorzędne stanowiska. W jaki sposób mogę poprawić komunikację z nimi? »

Elastyczny nie tylko pracownik (1)

Aktualizacja: 26.11.2008

Braki kadrowe na rynku spowodowane migracją Polaków za granicę wymuszają na przedsiębiorcach bardziej aktywne działania w ramach zdobywania nowych i utrzymania już zatrudnionych pracowników. Alternatywą dla podnoszenia płac i szukania pracowników za wschodnią granicą mogą być niestandardowe formy zatrudnienia i elastyczne formy organizacji pracy. »

Gdy fortuna kołem się toczy

Aktualizacja: 26.11.2008

Grupa Kapitałowa Redan jest jednym z nielicznych polskich przedsiębiorstw, które na własnej skórze przekonały się, że dzisiejszy lider może się stać jutrzejszym przegranym. Może, ale nie musi. Redan przeszedł twardą szkołę, aby w praktyce sprawdzić maksymę: „Co nas nie zabije, to nas wzmocni”. »

Ja - negocjator

Aktualizacja: 26.11.2008

Każdy jest w życiu negocjatorem. Jedyny sposób, dzięki któremu możemy uzyskać przewagę i wiele zyskać, to uświadomienie sobie, jakie techniki stosujemy i jakimi technikami posługuje się nasz przeciwnik. »

Jak współpracować z szefem-obcokrajowcem

Aktualizacja: 26.11.2008

Praca z szefem-obcokrajowcem przypomina trochę życie w małżeństwie, które popełniło mezalians. Niby obowiązuje zasada obustronnej współpracy, ale i tak wszystko ciągle rozbija się o różnice społeczne i kulturowe. »

Jak radzić sobie z konfliktami?

Aktualizacja: 08.01.2009

PROBLEM Jak radzić sobie z konfliktami? Jestem menedżerem w firmie produkcyjno-handlowej - zarządzam działem logistyki. Problemem w naszej organizacji są nieustające konflikty pomiędzy działami sprzedaży, produkcji i moim. Wszelkie próby porozumienia się nie przynoszą rezultatów, a konflikty wybuchają na nowo w każdej stresowej sytuacji - czasami z wyjątkowo błahych przyczyn. Taka sytuacja musi się zmienić, gdyż wpływa negatywnie na współpracę z klientami. Czy jest jakiś skuteczny sposób, by poradzić sobie z taką sytuacją? »

POLECANE

REWOLUCJA W EMERYTURACH

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Stefanowicz

Dyrektor Zespołu ds. Cła i Akcyzy w KPMG

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od kadry.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK