| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: czas pracy

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu czas pracy. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące czas pracy.

Zadaniowy system czasu pracy

Aktualizacja: 27.09.2017

Czy można zwolnić pracownika pracującego w zadaniowym systemie czasu pracy, z powodu jego niestawiennictwa w pracy w danym dniu? »

Nadgodziny w zadaniowym czasie pracy

Aktualizacja: 26.07.2017

System zadaniowego czasu pracy może być stosowany w przypadkach uzasadnionych rodzajem pracy lub jej organizacją albo miejscem wykonywania pracy. Jego wprowadzenie jest uzasadnione, gdy charakter pracy powoduje, że pracodawca ma efektywnie mniejszą kontrolę nad czasem pracy pracownika, ale jest w stanie go rozliczyć z wykonania określonych zadań. »

Zadaniowy czas pracy - na czym polega i jak go wprowadzić

Aktualizacja: 24.04.2017

Zadaniowy czas pracy to jeden z systemów czasu pracy, który może być zastosowany wobec pracownika w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. System czasu pracy określa dopuszczalny wymiar czasu pracy i zasady jego rozłożenia w poszczególnych dniach, tygodniach czy miesiącach w przyjętym okresie rozliczeniowym. »

Podróż służbowa a zadaniowy czas pracy

Aktualizacja: 24.04.2017

W kodeksie pracy brak jest wyraźnej regulacji, jak należy traktować podróż służbową w zadaniowym i ruchomym czasie pracy. Kwestię tę należy więc regulować w przepisach wewnątrzzakładowych. »

Jak wprowadzić zadaniowy czas pracy?

Aktualizacja: 24.04.2017

Dla poprawnego i skutecznego wprowadzenia zadaniowego czasu pracy nie wystarczy samo nazwanie systemu czasu pracy "zadaniowym". W celu wprowadzenia zadaniowego czasu pracy, niezbędne jest określenie zadań pracownika w akcie kreującym treść jego stosunku pracy. »

Zadaniowy czas pracy a ewidencja czasu pracy

Aktualizacja: 24.04.2017

Zadaniowy system czasu pracy polega na wykonywaniu zadań ustalonych pomiędzy pracownikiem a pracodawcą. Zadania powinny być wyznaczone tak, by nie przekraczały norm wynoszących 8 godzin na dobę i przecięt­nie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy. Czy pracodawca ma obowiązek prowadzić ewidencję czasu pracy? »

Zadaniowy system czasu pracy a godziny nadliczbowe

Aktualizacja: 24.04.2017

Zadaniowy system czasu pracy to forma organizacji czasu pracy, w której pracodawca nie określa godzin pracy, lecz zadania, jakie mają zostać wykonane przez pracowników. Jak w zadaniowym systemie czasu pracy uniknąć godzin nadliczbowych? »

Zadaniowy system czasu pracy

Aktualizacja: 24.04.2017

Zadaniowy system czasu pracy sprawdza się w wielu przypadkach, zależnie od rodzaju pracy wykonywanej przez pracownika. Organizacja pracy lub miejsce jej wykonania mogą uzasadniać wprowadzenie przez pracodawcę zadaniowego czasu pracy. »

POLECANE

REWOLUCJA W EMERYTURACH

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Mikołaj Duda

Doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od kadry.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK