| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Zbiorowe prawo pracy > Układy zbiorowe pracy > Układ zbiorowy pracy - definicja

Układ zbiorowy pracy - definicja

Układ zbiorowy pracy jest aktem prawa wewnątrz­zakładowego rozszerzającym najczęściej upraw­nienia pracowników wynikające ze stosunku pracy w porównaniu z ogólnie obowiązującymi przepisa­mi prawa pracy. Każdy układ zbiorowy, aby mógł wejść w życie, musi zostać zarejestrowany.


◀ powrót do artykułu

Układ zbiorowy pracy/ Fot. Fotolia

Narzędzia kadrowego

POLECANE

REWOLUCYJNE ZMIANY W UMOWACH ZLECENIA 2017

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Anna Grabowska

CFO - Omega Code

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »