| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Zbiorowe prawo pracy > Układy zbiorowe pracy > Układ zbiorowy pracy - definicja

Układ zbiorowy pracy - definicja

Układ zbiorowy pracy jest aktem prawa wewnątrz­zakładowego rozszerzającym najczęściej upraw­nienia pracowników wynikające ze stosunku pracy w porównaniu z ogólnie obowiązującymi przepisa­mi prawa pracy. Każdy układ zbiorowy, aby mógł wejść w życie, musi zostać zarejestrowany.


◀ powrót do artykułu

Układ zbiorowy pracy/ Fot. Fotolia

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

UNIT4 POLSKA sp. z o.o.

ekspert z zakresu HRM

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »