| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Wynagrodzenia > Rozliczanie wynagrodzeń > Choroba i inne nieobecności w trakcie miesiąca a wynagrodzenie

Choroba i inne nieobecności w trakcie miesiąca a wynagrodzenie

Pracownik może w jednym miesiącu być nieobecny z wielu powodów, np. z powodu choroby, urlopu okolicznościowego, wypoczynkowego. Wszystkie nieobecności muszą być prawidłowo rozliczone i wypłacone. Jak więc obliczyć wynagrodzenie, jeżeli pracownik w trakcie miesiąca miał różne nieobecności?


◀ powrót do artykułu

źródło: fot. Fotolia

Choroba i inne nieobecności w trakcie miesiąca a wynagrodzenie

Narzędzia kadrowego

POLECANE

URLOPY WYPOCZYNKOWE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Karolina Gierszewska

Doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od kadry.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK