| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Inne > FAQ

FAQ

  • szukając słowa w tytule, wpisując np. : title:kadr
  • szukając słowa w treści, wpisując np.: body:kadr
  • danego autora, wpisując np. : author:kowalski
  • można łączyć zapytania, np. szukając w treści słowa kadry lub autora kowalski, wpisując np.: body:kadr or:author:skałkowski

4. Po czym można poznać, że czytane treści są aktualne? Jak częste są aktualizacje na stronach Serwisu?

Serwis jest tworzony przez wysokiej klasy specjalistów, którzy dbają o wysoki poziom merytoryczny i aktualność materiałów. Treści są codziennie aktualizowane. Ponadto co dzień pojawia się około 7 nowych opracowań tematycznych, np. artykułów o zmianach w przepisach i projektach zmian.

5. Jak mogę zapłacić za pełny dostęp do serwisu?

To bardzo proste. Pod każdym artykułem znajduje się boks „Odblokuj dostęp do wiedzy”, a w nim przycisk „zamów”. Klikając na „zamów” otworzy się formularz. W formularzu przeczytasz warunki zakupu pełnego dostępu do portalu kadry.infor.pl. Wypełnij pola w formularzu i kliknij przycisk „wyślij”. W ciągu 24 godzin otrzymasz login i hasło, które umożliwią Ci dostęp do pełnej wersji portalu. Pocztą w ciągu kilku dni otrzymasz fakturę.

Formularz zamówienia otworzysz również klikając przycisk „zarejestruj się” w boksie logowania w prawym górnym rogu.

6. Jak skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Poniżej kontakt do naszego Biura.

Biuro Obsługi Klienta
ul. Okólna 40,
05-270 Marki
tel.: 022 761 30 30 oraz 0-801 626 666
faks: 022 761 30 31
e-mail: bok@infor.pl
GG: 55117020

7. Czy mogę mieć wpływ na zawartość tematyczną serwisu?

Zapraszamy do kontaktu z redakcją. Wszelkie uwagi, sugestie czy propozycje tematów są dla nas cenne, ponieważ pomagają nam dostosowywać treści zawarte w serwisie do indywidualnych potrzeb każdego odbiorcy.

8. Jak chronimy dane naszych użytkowników?

Aby zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na ten temat przeczytaj Regulamin.

9. Jak wypowiadać się na forum (dla początkujących)?

Zakładanie nowego wątku/tematu:

  • Kliknij "Dodaj nowy temat", znajdujący się nad listą tematów.
  • W pole "Nazwa użytkownika" wpisz swój pseudonim (lub imię i nazwisko, jeżeli tak wolisz).
  • Wpisz temat wątku w pole "Temat". Postaraj się sformułować temat tak, aby inni użytkownicy wiedzieli czego dotyczy Twoja wypowiedź, będziesz miał(a) wtedy większą szansę, że ktoś odpowie na Twój temat.
  • W polu "Treść wiadomości" wpisz swoją wypowiedź.
  • Aby zamieścić swoją wiadomość na forum, kliknij przycisk "Wyślij".

Odpowiadanie na wypowiedzi innych forumowiczów:

  • Wejdź do wybranego tematu.
  • Dodaj odpowiedź, wpisując w formularzu pseudonim/imię i nazwisko oraz treść odpowiedzi.
  • Po zakończeniu redagowania odpowiedzi, naciśnij przycisk "Dodaj".

10. Zarejestrowałem się, ale nie mogę się zalogować, co robić (dla prenumeratorów)?

Jeśli masz problemy z zalogowaniem, upewnij się:

  • Czy nie został wciśnięty przycisk CAPS-LOCK?
  • Czy przy haśle nie zostały wpisane dodatkowe spacje lub inne znaki?
  • Czy przeglądarka akceptuje pliki cookies?

Aby sprawdzić akceptację cookies w Internet Explorer należy wejść do opcji programu: narzędzia/ opcje internetowe/ zabezpieczenia oraz .../prywatność.

11. Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła?

Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij na link „Zapomniałem hasła” obok pola logowania.
Zostaniesz przeniesiony na stronę sklepu Infor.pl, gdzie należy podać swój login. Hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji.

reklama

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Anna Gluźniewicz

Ekspert Equity Investments S.A. w dziedzinie księgowości spółek

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »