| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Zarządzanie > Jak poprawić jakość swojej pracy

Jak poprawić jakość swojej pracy

Na jakość pracy składa się kilka czynników - poczynając od metod zarządzania firmą, skończywszy na zarządzaniu sobą w czasie. Jak działać, żeby praca dawała zamierzony efekt?

Praca z komputerem to doskonały pomysł na utrzymywanie porządku: zamiast gromadzić nadmiar dokumentów w szafach, można gromadzić dane w komputerze, skanować pisma, zamiast je kopiować i trzymać w segregatorach. Warto także przygotować szablony dokumentów, z których często korzystamy. To bardzo przyspiesza pracę i unikniemy dzięki temu monotonnego pisania ciągle tego samego tekstu. Podobnie z e-mailami - zastosujmy listy adresowe, a w przypadku poczty tradycyjnej - naklejki z danymi stałych adresatów. Praca powinna zostać odpowiednio rozplanowana, aby nie sprawiała wielu trudności. Adriana Gajdecka proponuje: „Na początku dnia, kiedy jesteśmy najbardziej aktywni i niezmęczeni pracą, warto wykonywać zadania wymagające największego skupienia i uwagi, a na czas zmęczenia umysłowego, spadku formy zostawić zadania rutynowe, niewymagające większej aktywności i myślenia. Polecam też wygospodarowanie czasu na zjedzenie ciepłego obiadu, który jest zastrzykiem energii na drugą połowę dnia”.

Sekretarka lepiej zorganizowana

• Ustalaj priorytety - tego co najważniejsze, nie odkładaj na później

• Notatki zapisuj w przeznaczonym do tego zeszycie - unikaj karteczek, które łatwo zgubić

• Wiadomość, którą masz przekazać, zapisuj, abyś po pewnym czasie wiedziała, co miałaś na myśli

• Miej na biurku skorowidz z telefonami - to znacznie ułatwia pracę

• Bądź systematyczna w działaniach

• Dbaj o porządek na swoim stanowisku pracy

Sylwia Szykuła

reklama

Narzędzia kadrowego

POLECANE

UMOWY ZLECENIA 2017

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »