| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Zarządzanie

Zarządzanie

Na co należy zwrócić uwagę podczas wyboru gry szkoleniowej?

Aktualizacja: 23.09.2014

Gra szkoleniowa to ostatnio modne narzędzie edukacyjne wykorzystywane w szkoleniach pracowników. Formuła interaktywnego współdziałania angażuje ich całkowicie w zaproponowane przez trenera działania i przynosi wymierne efekty. Dzięki nim uczestnicy są w stanie nauczyć się podejmowania decyzji oraz mają możliwość sprawdzenia własnych kompetencji. Jednak by ta forma szkolenia okazała się faktycznie skuteczna należy zwrócić uwagę na kilka istotnych kwestii. »

Czy i dlaczego warto korzystać z gier szkoleniowych?

Aktualizacja: 03.10.2014

Coraz więcej trenerów i coachów wykorzystuje różnego rodzaju gry w swojej pracy. Dlaczego? Otóż są one bardzo dobrym sposobem na przedstawienie trudnych zagadnień, które nieraz są do tego jeszcze nudne. »

Nowe zasady zaangażowania pracowników

Aktualizacja: 19.11.2014

Ponad trzy czwarte managerów (84%) uważa, że firmy muszą angażować pracowników w inny sposób, jeżeli zamierzają w przyszłości odnosić sukcesy. Jak jednak wynika z najnowszych badań Hay Group, globalnej firmy doradczej, mniej niż jedna trzecia liderów (30%) twierdzi, że ich organizacja robi wystarczająco dużo w celu właściwego dostosowania się do oczekiwanych zmian. »

Kompetencje mentora w organizacji

Aktualizacja: 23.09.2014

W mentoringu wszyscy wygrywają: mentee, mentor i organizacja. Mentor to osoba będąca wzorem dla mentee. Jakie kompetencje powinien posiadać dobry mentor? »

Działania prozdrowotne w zakładzie pracy korzyścią dla pracodawcy

Aktualizacja: 10.09.2014

Jak wynika z raportu firmy Buck Consultants at Xerox , dla niemal 4 na 5 pracodawców tworzenie kultury zdrowia w pracy stanowi jeden z priorytetów. Ponad 2/3 badanych twierdzi, że programy wellness mają duży lub bardzo duży wpływ na pozyskiwanie i utrzymywanie pracowników w firmie. Dla rosnącej liczby organizacji troska o zdrowie pracowników to sposób na zwiększenie zaangażowania zespołu i efektywności działania całego przedsiębiorstwa. »

Mentoring w środowisku pracy

Aktualizacja: 08.09.2014

Mentoring jest określany jako narzędzie do przekazywania wiedzy pomiędzy doświadczonym pracownikiem a rozpoczynającym karierę w firmie. Na czym dokładnie polega mentoring? »

Mentoring w organizacji

Aktualizacja: 08.09.2014

Mentoring w organizacji to kultura organizacyjna tworzenia i dzielenie się wiedzą. Jak pogodzić ograniczenia budżetu HR z potrzebami inwestowania w rozwój pracowników? »

Integracja w pracy - sposób na dobry zespół czy niepotrzebny wydatek?

Aktualizacja: 05.09.2014

Integracja pracowników ma na celu zbudowanie i umocnienie pozytywnych relacji nie tylko pomiędzy pracownikami, ale także na linii pracownik-pracodawca. Jest ona przydatna we wzajemnym motywowaniu, kreowaniu stosunków opartych na wzajemnej pomocy i wsparciu. Oprócz tego to po prostu dobra zabawa, a także forma odpoczynku. Dobrze zorganizowana integracja to czas, w którym zespół może się lepiej poznać i porozmawiać o czymś innym niż kwestie zawodowe. »

Employer branding jako wyzwanie organizacji

Aktualizacja: 25.08.2014

Employer branding, czyli tworzenie wizerunku marki odpowiedzialnej i społecznie pożądanej, nie jest łatwym zadaniem, ale na pewno opłacalnym. Coraz więcej firm dostrzega związek między strategicznym kształtowaniem wizerunku pracodawcy a pozyskiwaniem najlepszych pracowników. »

Lojalnośc pracowników sukcesem pracodawcy cz. 2

Aktualizacja: 18.07.2014

Wpływ pracowników na powodzenie pracodawcy jest nieoceniony i niekwestionowany. Jak zatem pozyskać pracownika lojalnego i utrzymać go w firmie? »

Lojalność pracowników sukcesem pracodawcy cz. 1

Aktualizacja: 18.07.2014

Lojalny pracownik jest niekiedy gwarantem sukcesu pracodawcy. Jak zatem pozyskać lojalnego pracownika i utrzymać go w firmie? »

Zarządzanie pracownikami 50+ z korzyścią dla pracodawcy

Aktualizacja: 11.07.2014

Prognozy demograficzne dla Polski nie są optymistyczne. Przewidują duży wzrost populacji w wieku 60–65 lat, przy jednoczesnym coraz większym spadku liczebności populacji w grupach wiekowych 0–17 i 18–44 lata. W Polsce spójne programy zarządzania wiekiem 50+ należą do rzadkości. Jakie korzyści dla firmy może przynieść wdrożenie takiego programu. »

Praca w działach Call/Contact Center

Aktualizacja: 07.08.2014

Pierwsze w Polsce inwestycje w rozwiązania organizacyjne i technologiczne służące profesjonalnemu zarządzaniu obsługą klienta oraz telesprzedaży i telemarketingowi pojawiły się w połowie lat 90-tych. Na przestrzeni 20 lat dokonała się rewolucja w obszarze Customer Care. Akuszerem rewolucji był polski HR. Przedstawiamy badania pracy w działach Call/Contact Center. »

Zarządzanie sukcesją w polskich firmach

Aktualizacja: 07.08.2014

Odejście kluczowego pracownika może mocno osłabić organizację. Poszukiwanie nowego kandydata do pracy na danym stanowisku dopiero w momencie powstania wakatu prowadzi do destabilizacji w firmie. W celu zapobieżenia wystąpieniu takiej sytuacji należy stale budować grupę potencjalnych sukcesorów. »

Różnorodność płci w miejscu pracy

Aktualizacja: 22.07.2014

Zjawiska związane z różnorodnością płci mogą wpływać na wyniki przedsiębiorstwa, dlatego tak ważne jest ich zrozumienie. Jak kształtuje się różnorodność płci w miejscu pracy? »

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Marta Kosińska

ekspert rynku nieruchomości

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »