| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Szkolenia i rozwój > Jak uatrakcyjnić wizerunek pracodawcy? Employer Branding, a Społeczna Odpowiedzialność Biznesu

Jak uatrakcyjnić wizerunek pracodawcy? Employer Branding, a Społeczna Odpowiedzialność Biznesu

BMS Polska zaprasza na spotkanie "Jak uatrakcyjnić wizerunek pracodawcy? Employer Branding, a Społeczna Odpowiedzialność Biznesu", które odbędzie się w dniach 18-19 kwietnia 2017 r. w Warszawie, w hotelu Hilton.

Przyglądając się nieustannie pędzącemu biznesowi w dalszym ciągu jesteśmy świadkami zachodzących zmian społecznych, prawnych i ekonomicznych. Działy HR nadal borykają się z ciągłym niedoborem zasobów ludzkich, a na rynek pracy właśnie wkracza roszczeniowe pokolenie Z. Motywacją dla generacji Z będzie praca w firmie, która jest zaawansowana technologicznie, różnorodna i dobrze postrzegana przez otoczenie. W trakcie I edycji wspólnie z praktykami wypracowywaliśmy rozwiązania, które ułatwią kreowanie i budowanie przyjezdnego wizerunku pracodawcy. Kwiecień 2017 będzie idealną okazją aby zweryfikować nasze poczynania oraz próby zaimplementowania tych rozwiązań. Ponownie spróbujemy odnaleźć skuteczny klucz do budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy, pobudzając działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

Podczas najbliższego spotkania pt. „Jak uatrakcyjnić wizerunek pracodawcy? - Employer Branding, a społeczna odpowiedzialność biznesu”, przedstawiciele firm SITECH, Volkswagen Poznań, Grupa Żywiec, VELUX, Cognifide Polska, Leroy Merlin Polska, Poczta Polska, ORBIS podzielą się najnowszymi case study o podejmowanych przez nich inicjatywach na rzecz ochrony środowiska, rozwoju lokalnych społeczności, wolontariacie pracowniczym, rozwoju pracowników, omnikanałowym budowaniu marki pracodawcy, wieloaspektowym wykorzystaniu siły Facebook’a ect.

Faktem jest, że przedsiębiorstwa, które działają w myśl zasad społecznej odpowiedzialności biznesu, wpływają w ten sposób na poprawę własnego wizerunku. Dlatego jeżeli zależy Ci na pozytywnym postrzeganiu Twojej firmy nie tylko przez klientów, pracowników, ale także przez kandydatów do pracy, nie możesz ominąć tego wydarzenia!

Dodatkowym punktem programu, będzie możliwość wzięcia udziału w wieczornym spotkaniu przy lampce wina. Prawdopodobnie pozwoli to nam na umocnienie kontaktów biznesowych i kontynuację dyskusji w nieco mniej formalnej atmosferze.

Zachęcam już dziś do zgłoszenia uczestnictwa. Liczba miejsc jest ściśle ograniczona.

Decyduje kolejność zgłoszeń! Formularz zgłoszeniowy

Znajdź swoją drogę do sukcesu z BMS Polska!

Aleksandra Adamczyk

Dyrektor działu projektów

aleksandra.adamczyk@bmspolska.pl

Zapraszam do współpracy sponsorskiej!

Kamila Biarda

kamila.biarda@bmspolska.pl

Tel.: 530-405-002

reklama

Data publikacji:

Aktualizacja: 06.03.2017

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Jak uatrakcyjnić wizerunek pracodawcy? Employer Branding, a Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
Jak uatrakcyjnić wizerunek pracodawcy? Employer Branding, a Społeczna Odpowiedzialność Biznesu

Umowy zlecenia i inne umowy cywilnoprawne29.90 zł

Narzędzia kadrowego

POLECANE

UMOWY ZLECENIA 2017

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Konrad Gurbała

Specjalista z zakresu szkoleń i rozwoju pracowników, właściciel firmy Nowe Modele Biznesowe – outsourcingu działu szkoleń.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »