| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Szkolenia i rozwój > Jak promować firmę szkoleniową w internecie?

Jak promować firmę szkoleniową w internecie?

Reklama jest dźwignią handlu – to wszystkim znane powiedzenie tyczy się także firm szkoleniowych. Prezentujemy więc kilka propozycji na promocję w internecie, bez której trudno wyobrazić sobie skuteczne pozyskiwanie klientów.

Zalety reklamy w sieci są naprawdę liczne – możliwość dotarcia do ogromnej liczby użytkowników z całego kraju i świata, niewysokie koszty czy mnogość dostępnych opcji. My przedstawiamy kilka porad jak promować firmę szkoleniową w internecie.

Strona internetowa

Wiele osób zaczyna i kończy dzień od przeglądania portali informacyjnych, społecznościowych, poczty elektronicznej czy ulubionych stron. Posiadanie oficjalnej witryny firmowej jest więc czymś naturalnym dla firmy szkoleniowej. Strona musi być przejrzysta i funkcjonalna, tak by użytkownik intuicyjnie mógł sprawdzić informacje o firmie, ofercie i korzyściach, jakie przyniesie udział w szkoleniu. Stworzenie przyzwoitej strony internetowej najlepiej powierzyć specjalistom, koszt takiej usługi zamknie się w 2000-3000 zł.

Założenie strony internetowej to zaledwie początek działalności w internecie i najłatwiejszy etap. Dużo trudniej bowiem zainteresować nią odbiorców i zapewnić wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Dlatego witrynę trzeba promować wielotorowo. Wysokie pozycje po konkretnych frazach zapewni nam zdobywanie linków z innych stron. Im silniejsza witryna, tym większą wartość będzie miał pozyskany odnośnik. Istnieją różne programy do określania parametrów stron www, na pewno warto zwrócić uwagę na jej Page Rank, Page Authority, Domain Authority, Trust Flow oraz liczbę użytkowników.

Jak zdobywać aktywne linki do naszej witryny?

Mamy kilka możliwości – np. wykupienie artykułu sponsorowanego, prezentacji w serwisie szkoleniowym, banera internetowego, dodawanie wątków na forach.

Warto poświęcić kilka słów tekstom dodawanym do serwisu reklamodawcy. Dużą wartość w pozycjonowaniu wyszukiwarki Google mają artykuły które zawierają:

  • unikatową, niepowielaną w innych źródłach treść,
  • słowa kluczowe adekwatne do danego produktu bądź usługi,
  • aktywny link prowadzący do naszej strony,
  • grafikę/zdjęcie.

Tekst nie musi być elaboratem na 10000 znaków, spokojnie wystarczy 3000 – 4000 tysiące znaków ze spacjami. Treść powinna być poprawna pod kątem ortografii, stylistyki i merytoryki oraz absolutnie nie nastawiona na reklamę. Jeśli sami nie czujemy się na siłach, warto zlecić napisanie artykułu sponsorowanego doświadczonemu copywriterowi.

Dołącz do nas na Facebooku!

Gdzie publikować artykuły?

Reklamę można zamieścić w serwisach branżowych poświęconych konkretnej tematyce: na przykład kurs dla spawacza w serwisie budowlanym, szkolenie turystyczne w portalu turystycznym, kurs dla organizatora imprez w serwisie biznesowym. W sieci istnieją specjalne portale, które pośredniczą w publikowaniu artykułów – za ich pomocą wyszukamy preferowane strony, zarówno w kwestii tematyki, parametrów jak i ceny. W Internecie znajdziemy też kilka stron, które oferują darmowe publikacje, często są jednak one okrojone: np. bez aktywnego linka czy bez grafiki.

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Anna Grabowska

CFO - Omega Code

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »