| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Szkolenia i rozwój > Czy nas na to stać?

Czy nas na to stać?

Każda firma, podejmując decyzję o wyjeździe integracyjnym, powinna zdawać sobie sprawę z tego, jakie koszty musi ponieść na jego organizację. Co zatem należy uwzględnić, planując tego typu przedsięwzięcie?

PRZYKŁAD

Firma z siedzibą w Warszawie postanowiła zorganizować wyjazd integracyjny dla 15-osobowego zespołu pracowników. Celem wyjazdu jest zbudowanie zespołu, wykreowanie liderów oraz wzrost umiejętności komunikacji interpersonalnej. Rozpatrywano dwa warianty: minimalistyczny (mini) i maksymalistyczny (maxi). Orientacyjne zestawienie kosztów wraz z przyporządkowaniem do poszczególnych pozycji przedstawia tabela.

 Kliknij aby zobaczyć ilustrację.

Powyższe zestawienie jest przykładowe, choć bazuje na aktualnych cenach firm szkoleniowych oraz ośrodków i hoteli.

Jeśli jednak nawet wariant minimum jest przez firmę kosztowo nie do przyjęcia, zawsze pozostaje „survival” - namioty, kanapki i las - to także przy odrobinie inwencji własnej oraz umiejętności obserwacji jest pożyteczne, pouczające i doskonale integruje.

 

Wojciech Michałek

Autor jest trenerem biznesu i konsultantem projektów HR w WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia.

Kontakt:

michalek@wikconsulting.com

 

 

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

taxonline.pl

Serwis podatkowy PwC

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »