REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Szkolenie "Trudne przypadki w pracy kadrowca" - 28 października 2014 r.

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy na szkolenie "Trudne przypadki w pracy kadrowca" - jak usprawnić komunikację, trudne rozmowy, stres. Wydarzenie odbędzie się 28 października 2014 r. w Warszawie.

Opis warsztatu:

Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi staje się dziś jednym z kluczowych obszarów strategii każdej liczącej się organizacji.  Wymagania menadżerów jednostek biznesowych wobec specjalistów ds. zarówno tzn. twardego jak i miękkiego HRu rosną błyskawicznie. Oczekują oni szybszych, profesjonalnie przeprowadzonych procesów rekrutacji i selekcji, szkoleń i rozwoju pracowników, procesowania spraw kadrowych i finansowych. Dzieje się tak ponieważ równie szybko rosną oczekiwania co do realizacji nałożonych na nich planów sprzedażowych czy produkcyjnych. Między działami zasobów ludzkich i operacyjnych dochodzi do wielu nieporozumień i zatargów. Obie strony często mają wrażenie, jakby mówiły innymi językami. Jak w takiej sytuacji zminimalizować ryzyko konfliktów oraz zwiększyć komfort pracy w zmiennym i szybko zmieniającym się środowisku? Jak usprawnić komunikację między działami i lepiej zarządzać stresem?

Autopromocja

Zasady rozliczania czasu pracy w systemie pracy w ruchu ciągłym

Cele warsztatu:

Celem warsztatu jest dostarczenie rzetelnej wiedzy oraz rozwinięcie praktycznych umiejętności z zakresu:

  • psychologicznych mechanizmów rządzących procesami społecznymi w środowisku pracy,
  • rozpoznawania i dostrajania się do różnych typów osobowości ,
  • komunikacji oraz miękkich negocjacji z klientami wewnętrznymi,
  • budowania współpracy opartej na wewnętrznych ustaleniach biznesowych,
  • komunikacji asertywnej,
  • zarządzania stresem oraz prewencji występowania sytuacji stresowych.

Dla kogo:

Do udziału w warsztacie zapraszamy pracowników działów personalnych – specjalistów i menedżerów HR, trenerów, rekruterów, HR Biznes Partnerów, menedżerów działów operacyjnych oraz właścicieli firm od małych po międzynarodowe korporacje.

Porozmawiaj o tym na FORUM

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W PROGRAMIE:

Moduł 1. Wprowadzenie

  • Powitanie uczestników i przedstawienie się trenera.
  • Prezentacja celów i programu szkolenia oraz korzyści z udziału w nim.
  • Rewizja oczekiwań uczestników.
  • Kontrakt szkoleniowy.

Moduł 2. Psychologiczne podstawy współpracy i komunikacji w przedsiębiorstwie

  • Zjawisko atrybucji w służbie ego oraz tzw. błąd obserwatora
  • Mechanizmy psychologii społecznej a współpraca w organizacji; polaryzacja i próżniactwo społeczne
  • Proces grupowy oraz role społeczne w środowisku pracy
  • Typy osobowości  w kontekście dostrajania się do rozmówcy i budowania relacji  

Moduł 3. Narzędzia skutecznej i profesjonalnej komunikacji

  • Odsłanianie intencji oraz ramowanie wypowiedzi
  • Filary skutecznej komunikacji od aktywnego słuchania po wewnętrzne negocjacje
  • Zasady miękkiej perswazji we współpracy z klientem wewnętrznym; model 5U, zacznij od nie
  • Odpowiedzialność biznesowa  w prowadzeniu procesów HRM– macierz RACI/RAM

Moduł 4. Asertywność oraz radzenie sobie ze stresem w codziennej pracy specjalisty ds. HRM

  • Czym jest asertywność w środowisku pracy
  • Model Fuko jako uniwersalne narzędzie komunikacji asertywnej
  • Stres i czynniki pogłębiające negatywny odbiór bodźców
  • Metody radzenia sobie ze stresem; stopniowanie i nazywanie emocji, odkładanie w czasie

Moduł 5. Zakończenie szkolenia

  • Powtórzenie najważniejszych treści szkoleniowych
  • Runda informacji zwrotnych na temat szkolenia
  • Ewaluacji szkolenia

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy >>>

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Uprawnienia rodzicielskie
    certificate
    Jak zdobyć Certyfikat:
    • Czytaj artykuły
    • Rozwiązuj testy
    • Zdobądź certyfikat
    1/10
    Ile tygodni urlopu macierzyńskiego można maksymalnie wykorzystać jeszcze przed porodem?
    nie ma takiej możliwości
    3
    6
    9 - tylko jeśli pracodawca wyrazi na to zgodę
    Następne
    Kadry
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Terapeuta zajęciowy - nowość, szczególnie dla niepełnosprawnych

    Terapeuta zajęciowy, często pracuje z osobami wykluczonymi społecznie (chorymi, niepełnosprawnymi, starszymi, bezrobotnymi). Często wykorzystuje różnorodne metody aktywności życiowej pacjentów, stara się przeciwdziałać powstawaniu przewlekłego stanu chorobowego lub trwałego kalectwa oraz wspierać podopiecznego w przystosowaniu do życia w społeczności szpitalnej i pozaszpitalnej. Głównymi zadaniem terapeuty zajęciowego jest dobór odpowiednich form terapii, dostosowanych do stanu zdrowia, potrzeb, zainteresowań i możliwości podopiecznego. Trzeba wiedzieć, że to nowy zawód medyczny.

    Dożywotnie świadczenie honorowe: Co miesiąc dodatkowe 6246,13 zł od ZUS

    Świadczenie honorowe to dodatkowe pieniądze od ZUS dla osób, które ukończyły 100 lat życia. Od 1 marca 2024 r. kwota świadczenia honorowego dla nowych stulatków wynosi 6246,13 zł brutto.

    Rada Ochrony Pracy: Marszałek Sejmu Szymon Hołownia wręczył akty powołania członkom Rady

    27 marca 2024 r. Szymon Hołownia, marszałek Sejmu RP, powołał nową Radę Ochrony Pracy. Akty powołania na nową kadencję odebrało 25 członków Rady.

    10000 zł brutto – ile to netto?

    10000 zł brutto wynagrodzenia - ile to netto? Umowa o pracę zawiera wynagrodzenie brutto, od którego należy odjąć składki ZUS, składkę zdrowotną i zaliczkę na podatek. Pozostaje wynagrodzenie netto. Oblicz za pomocą kalkulatora, ile na rękę z 10000 zł brutto otrzyma pracownik.

    REKLAMA

    Wybierasz się do urzędu, ZUS-u , czy na pocztę w Wielki Piątek? Lepiej sprawdź, które placówki są czynne

    Wielki Piątek nie jest dniem wolnym od pracy, ale nie wszystkie urzędy będą otwarte. Niektóre urzędy marszałkowskie i gminne będą zamknięte, a inne skrócą godziny pracy do 13:00.

    Pracownicy chcą zmienić pracodawcę - raport z rynku pracy

    Aż 45% pracowników w Polsce chce zmienić pracodawcę - taka informacja wynika z raportu "Barometr Rynku Pracy".

    Urlop bezpłatny a zapis do PPK

    Urlop bezpłatny - jak wpływa na zapis do PPK? Okazuje się, że nie każda nieobecność w pracy przeszkadza w „zapisaniu” do PPK. Kiedy urlop bezpłatny opóźni zapis do PPK?

    Emerytury niższe od kwietnia 2024 r. - kiedy przejść na emeryturę?

    Emerytury będą niższe od 1 kwietnia 2024 r. - od tego dnia obowiązuje nowa tablica średniego dalszego trwania życia z GUS. Kiedy przejść na emeryturę? Którą tablicę ZUS bierze pod uwagę - z momentu złożenia wniosku o emeryturę czy osiągnięcia wieku emerytalnego?

    REKLAMA

    Social media zmieniają mózgi ich użytkowników. Zmniejszają zdolność koncentracji. Ale można odwrócić ten proces. Jak?

    Z każdym rokiem nasza zdolność koncentracji spada – alarmują eksperci od psychologii i kognitywistyki. W ciągu ostatniej dekady średni czas skupienia przeciętnego człowieka obniżył się o 28 sekund. Winny jest internet, a zwłaszcza social media. Da się to jednak odwrócić – zauważają specjaliści z platformy Preply. 

    Nowoczesne zarządzanie ludźmi. Jak skutecznie improwizować w zwinnym zespole?

    Improwizacja w pracy zazwyczaj kojarzy się dość pejoratywnie - strategie, plany, systemy, zasady działania i współdziałania wydają się nie dawać przestrzeni na spontaniczność. Z drugiej strony „Agile” jawi się jako remedium na sztywność i konieczność dostosowania się do zmian otoczenia czy też reagowania na to, co nieprzewidywalne. Gdzie znaleźć złoty środek? Jak w regułach i zasadach stworzyć przestrzeń na samoorganizację, kreatywność i inicjatywę?

    REKLAMA