| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Szkolenia i rozwój > Szkolenie "Trudne przypadki w pracy kadrowca" - 28 października 2014 r.

Szkolenie "Trudne przypadki w pracy kadrowca" - 28 października 2014 r.

Zapraszamy na szkolenie "Trudne przypadki w pracy kadrowca" - jak usprawnić komunikację, trudne rozmowy, stres. Wydarzenie odbędzie się 28 października 2014 r. w Warszawie.

Opis warsztatu:

Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi staje się dziś jednym z kluczowych obszarów strategii każdej liczącej się organizacji.  Wymagania menadżerów jednostek biznesowych wobec specjalistów ds. zarówno tzn. twardego jak i miękkiego HRu rosną błyskawicznie. Oczekują oni szybszych, profesjonalnie przeprowadzonych procesów rekrutacji i selekcji, szkoleń i rozwoju pracowników, procesowania spraw kadrowych i finansowych. Dzieje się tak ponieważ równie szybko rosną oczekiwania co do realizacji nałożonych na nich planów sprzedażowych czy produkcyjnych. Między działami zasobów ludzkich i operacyjnych dochodzi do wielu nieporozumień i zatargów. Obie strony często mają wrażenie, jakby mówiły innymi językami. Jak w takiej sytuacji zminimalizować ryzyko konfliktów oraz zwiększyć komfort pracy w zmiennym i szybko zmieniającym się środowisku? Jak usprawnić komunikację między działami i lepiej zarządzać stresem?

Zasady rozliczania czasu pracy w systemie pracy w ruchu ciągłym

Cele warsztatu:

Celem warsztatu jest dostarczenie rzetelnej wiedzy oraz rozwinięcie praktycznych umiejętności z zakresu:

  • psychologicznych mechanizmów rządzących procesami społecznymi w środowisku pracy,
  • rozpoznawania i dostrajania się do różnych typów osobowości ,
  • komunikacji oraz miękkich negocjacji z klientami wewnętrznymi,
  • budowania współpracy opartej na wewnętrznych ustaleniach biznesowych,
  • komunikacji asertywnej,
  • zarządzania stresem oraz prewencji występowania sytuacji stresowych.

Dla kogo:

Do udziału w warsztacie zapraszamy pracowników działów personalnych – specjalistów i menedżerów HR, trenerów, rekruterów, HR Biznes Partnerów, menedżerów działów operacyjnych oraz właścicieli firm od małych po międzynarodowe korporacje.

Porozmawiaj o tym na FORUM

W PROGRAMIE:

Moduł 1. Wprowadzenie

  • Powitanie uczestników i przedstawienie się trenera.
  • Prezentacja celów i programu szkolenia oraz korzyści z udziału w nim.
  • Rewizja oczekiwań uczestników.
  • Kontrakt szkoleniowy.

Moduł 2. Psychologiczne podstawy współpracy i komunikacji w przedsiębiorstwie

  • Zjawisko atrybucji w służbie ego oraz tzw. błąd obserwatora
  • Mechanizmy psychologii społecznej a współpraca w organizacji; polaryzacja i próżniactwo społeczne
  • Proces grupowy oraz role społeczne w środowisku pracy
  • Typy osobowości  w kontekście dostrajania się do rozmówcy i budowania relacji  

Moduł 3. Narzędzia skutecznej i profesjonalnej komunikacji

  • Odsłanianie intencji oraz ramowanie wypowiedzi
  • Filary skutecznej komunikacji od aktywnego słuchania po wewnętrzne negocjacje
  • Zasady miękkiej perswazji we współpracy z klientem wewnętrznym; model 5U, zacznij od nie
  • Odpowiedzialność biznesowa  w prowadzeniu procesów HRM– macierz RACI/RAM

Moduł 4. Asertywność oraz radzenie sobie ze stresem w codziennej pracy specjalisty ds. HRM

  • Czym jest asertywność w środowisku pracy
  • Model Fuko jako uniwersalne narzędzie komunikacji asertywnej
  • Stres i czynniki pogłębiające negatywny odbiór bodźców
  • Metody radzenia sobie ze stresem; stopniowanie i nazywanie emocji, odkładanie w czasie

Moduł 5. Zakończenie szkolenia

  • Powtórzenie najważniejszych treści szkoleniowych
  • Runda informacji zwrotnych na temat szkolenia
  • Ewaluacji szkolenia

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy >>>

reklama

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Marlena Skiba

Dyrektor Zarządzający w firmie Usługi Doradcze Smart Solutions

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »