| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Szkolenia i rozwój > Kiedy szkolenia pełnią funkcję motywacyjną?

Kiedy szkolenia pełnią funkcję motywacyjną?

Niedawno rozpoczęłam pracę jako menedżer ds. szkoleń w instytucji finansowej i jest to moja pierwsza funkcja kierownicza. Szkolenia stanowią dla mnie ważny element motywacyjny, gdyż firma inwestująca w pracownika pokazuje, jak ważnym jest on zasobem. Sytuacja w mojej firmie jest jednak niezrozumiała i mam wrażenie, że szkolenia traktowane są jak zło konieczne. Trudno wspierać i rozwijać politykę rozwojową, jeżeli nikt nie ma do niej przekonania.

Dobroczynna siła szkoleń

● Rozszerzanie kompetencji zawodowych oraz rozwój umiejętności personalnych.

● Polepszenie komunikacji w zespole oraz w relacjach przełożony – podwładny.

● Integracja w dziale, owocująca płynniejszą współpracą.

● Umiejętność pracy w grupie i większa otwartość na sugestie i potrzeby innych ludzi.

● Efektywniejsze rozwiązywanie sytuacji konfliktowych czy problematycznych.

● Wyższa motywacja do wykonywanych zadań.

● Poprawa organizacji pracy, a niekiedy wraz z nią polepszenie wyników.

● Zdobywanie unikatowej wiedzy i jej transfer między współpracownikami.

● Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w oczach pracowników i potencjalnych kandydatów.

● Poprawa zasobów wiedzy w organizacji, a dzięki temu przewaga konkurencyjna na rynku.


reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia kadrowego

POLECANE

REWOLUCJA W EMERYTURACH

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

CBA

Centralne Biuro Antykorupcyjne

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od kadry.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK