| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Szkolenia i rozwój > Kiedy szkolenia pełnią funkcję motywacyjną?

Kiedy szkolenia pełnią funkcję motywacyjną?

Niedawno rozpoczęłam pracę jako menedżer ds. szkoleń w instytucji finansowej i jest to moja pierwsza funkcja kierownicza. Szkolenia stanowią dla mnie ważny element motywacyjny, gdyż firma inwestująca w pracownika pokazuje, jak ważnym jest on zasobem. Sytuacja w mojej firmie jest jednak niezrozumiała i mam wrażenie, że szkolenia traktowane są jak zło konieczne. Trudno wspierać i rozwijać politykę rozwojową, jeżeli nikt nie ma do niej przekonania.

Dobroczynna siła szkoleń

● Rozszerzanie kompetencji zawodowych oraz rozwój umiejętności personalnych.

● Polepszenie komunikacji w zespole oraz w relacjach przełożony – podwładny.

● Integracja w dziale, owocująca płynniejszą współpracą.

● Umiejętność pracy w grupie i większa otwartość na sugestie i potrzeby innych ludzi.

● Efektywniejsze rozwiązywanie sytuacji konfliktowych czy problematycznych.

● Wyższa motywacja do wykonywanych zadań.

● Poprawa organizacji pracy, a niekiedy wraz z nią polepszenie wyników.

● Zdobywanie unikatowej wiedzy i jej transfer między współpracownikami.

● Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w oczach pracowników i potencjalnych kandydatów.

● Poprawa zasobów wiedzy w organizacji, a dzięki temu przewaga konkurencyjna na rynku.


reklama

Autor:

specjalista ds. rekrutacji i rozwoju w firmie S&T Software Development Sp. z o.o.

Źródło:

INFOR

Narzędzia kadrowego

POLECANE

UMOWY ZLECENIA 2017

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Tomasz Paszkowski

Księgowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »