| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Szkolenia i rozwój > Kiedy szkolenia pełnią funkcję motywacyjną?

Kiedy szkolenia pełnią funkcję motywacyjną?

Niedawno rozpoczęłam pracę jako menedżer ds. szkoleń w instytucji finansowej i jest to moja pierwsza funkcja kierownicza. Szkolenia stanowią dla mnie ważny element motywacyjny, gdyż firma inwestująca w pracownika pokazuje, jak ważnym jest on zasobem. Sytuacja w mojej firmie jest jednak niezrozumiała i mam wrażenie, że szkolenia traktowane są jak zło konieczne. Trudno wspierać i rozwijać politykę rozwojową, jeżeli nikt nie ma do niej przekonania.

Dobroczynna siła szkoleń

● Rozszerzanie kompetencji zawodowych oraz rozwój umiejętności personalnych.

● Polepszenie komunikacji w zespole oraz w relacjach przełożony – podwładny.

● Integracja w dziale, owocująca płynniejszą współpracą.

● Umiejętność pracy w grupie i większa otwartość na sugestie i potrzeby innych ludzi.

● Efektywniejsze rozwiązywanie sytuacji konfliktowych czy problematycznych.

● Wyższa motywacja do wykonywanych zadań.

● Poprawa organizacji pracy, a niekiedy wraz z nią polepszenie wyników.

● Zdobywanie unikatowej wiedzy i jej transfer między współpracownikami.

● Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w oczach pracowników i potencjalnych kandydatów.

● Poprawa zasobów wiedzy w organizacji, a dzięki temu przewaga konkurencyjna na rynku.


Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Agnieszka Andrzejewska

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »