| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Szkolenia i rozwój > Rozegrana nauka

Rozegrana nauka

Symulator Global Management Challenge w ciągu ostatnich 30 lat zgromadził 400 tys. entuzjastów zarządzania w wirtualnej rzeczywistości z ponad 30 państw. Obecnie to największe w Polsce przedsięwzięcie oparte na zaawansowanej symulacji komputerowej, z którego zalet edukacyjnych mogą korzystać firmy dbające o rozwój swoich kadr.

Wymierne korzyści dla pracowników

– Dzięki udziałowi w konkursie GMC uczestnicy będą mogli rozwijać nowe kompetencje i umiejętności, nie tylko poprzez rozwiązywanie trudnych zadań konkursowych, lecz także ucząc się od siebie nawzajem. Najważniejsza jest nie wygrana, ale udział i zaangażowanie młodych ludzi oraz nas – firm uczestniczących w konkursie – deklarował Jacek Kowalski, dyrektor wykonawczy Grupy TP ds. Zasobów Ludzkich, gdy Telekomunikacja Polska przystąpiła do udziału w projekcie jako sponsor generalny. – GMC traktujemy jako innowacyjne narzędzie rozwojowe. Dowodem na popularność projektu w GTP jest ogromna liczba osób zgłaszających się co roku do udziału w konkursie – dodaje Zbigniew Krzysztoń, dyrektor Departamentu Pionu Zarządzania Kompetencjami i Rozwojem Pracowników Grupy TP.

Projekt typu GMC może być elementem programu rozwoju talentów, gdyż symulacje pozwalają rozwijać wiele umiejętności biznesowych. Wśród korzyści wynikających z uczestnictwa w projekcie GMC warto wymienić m.in.: rozwój kompetencji i nowe doświadczenia z zakresu: analizowania zasad rządzących rynkiem, wyboru i rewizji strategii marketingowych, kadrowych i finansowych, analizowania raportów finansowych, podejmowania kompleksowych decyzji menedżerskich, elastycznego reagowania na zmiany w otoczeniu; ocenę potencjału – wsparcie przy assessment centre; efektywną integrację, budowanie zespołów, poprawę komunikacji i współpracy międzydziałowej; wsparcie programu promowania i rozwoju młodych talentów; wzmocnienie ducha zdrowej rywalizacji wewnątrz firmy i rozwój świadomości biznesowej.

Sponsorem nadchodzącej edycji konkursu będzie również Bank Zachodni WBK. – Prowadzimy wiele programów rozwojowych, rozwijamy talenty, zależy nam również na tym, aby nasi pracownicy mogli korzystać z różnych form rozwojowych – jedną z nich jest uczestnictwo w grze GMC. Gra jest nam znana od kilku lat. Dotychczas brali w niej udział nasi „Liderzy Przyszłości” – pracownicy realizujący program rozwojowy dla osób z potencjałem menedżerskim, natomiast w tym roku chcemy zaprosić do gry wszystkich pracowników banku. W naszym intranecie planujemy szeroką akcję promocyjną, w której wezmą udział również osoby reprezentujące BZ WBK w poprzednich edycjach gry. Chcemy wystawić 15 drużyn złożonych z pracowników banku i jednocześnie wesprzeć rozwój kompetencji wśród studentów, sponsorując 15 drużyn z różnych uczelni. To jest nasza cegiełka – wkład w ekonomiczny rozwój społeczeństwa. – mówi Zuzanna Piasecka, starszy trener ds. rozwoju kadry kierowniczej w banku. Chęć sponsorowania studentów, oprócz wystawienia drużyn firmowych, deklaruje również TP. – Chcemy przy okazji konkursu nawiązać bliższe relacje z młodymi talentami, a studenci startujący w GMC to nasi potencjalni kandydaci – zapewnia Zbigniew Krzysztoń z Grupy TP.

reklama

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Paweł Barnik

Ekspert podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »