| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Szkolenia i rozwój > Rozwój zawodowy i ścieżki awansów w firmie ubezpieczeniowej – opis praktyki

Rozwój zawodowy i ścieżki awansów w firmie ubezpieczeniowej – opis praktyki

Planowanie kariery zawodowej powinno uwzględniać zbieżność oczekiwań i planów życiowych pracownika oraz potrzeby organizacji. To z kolei wymaga stosowania strategii rozwoju zawodowego według zaprojektowanych wcześniej ścieżek awansów oraz stosowania niezbędnego systemu szkoleń. W jaki sposób można zatem zbudować system rozwoju zawodowego oraz zorganizować formy realizowania kariery zawodowej przez pracowników?

Szczeble kariery zawodowej są trudne i wymagają dużego wysiłku od agentów w zakresie pogłębiania wiedzy, wysokiej skuteczności sprzedaży oraz umiejętności budowania grup agentów i promowania następców na swoje stanowisko (coaching). Ma miejsce naturalna selekcja agentów na kolejne szczeble kariery. Z jednej strony, spółka nie ma problemów z nadmiarem kandydatów na stanowiska wyższe, a z drugiej, wysokie wymagania są krytycznie oceniane przez respondentów.

@RY1@i13/2009/006/i13.2009.006.000.0076.001.jpg@RY2@

@RY1@i13/2009/006/i13.2009.006.000.0076.002.jpg@RY2@

@RY1@i13/2009/006/i13.2009.006.000.0076.003.jpg@RY2@

@RY1@i13/2009/006/i13.2009.006.000.0076.004.jpg@RY2@

reklama

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Monika Jaranowska

Specjalista do spraw kampanii linków sponsorowanych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »