| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Rekrutacja > Znajomość języków obcych a pozycja na rynku pracy i dochód przedsiębiorstwa

Znajomość języków obcych a pozycja na rynku pracy i dochód przedsiębiorstwa

Znajomość języków obcych wpływa pozytywnie na pozycję kandydatów do pracy w procesie rekrutacji. Znajomość języków obcych wpływa nie tylko na pozycje na rynku pracy, ale i na wynagrodzenie pracownika, czy dochód przedsiębiorstwa.

Polecamy serwis: Szkolenia i rozwój

MSP a znajomość języków

Wiele małych i średnich przedsiębiorstw traci szansę na dodatkowe zyski ze względu na nieznajomość języków. To utrudnienie komunikacyjne nie pozwala im bowiem na nawiązywanie kontaktów biznesowych, zarówno z partnerami z krajów sąsiedzkich, jak również z całego świata. Bariera językowa w tym wypadku przekłada się na realne straty finansowe.

Pracodawcy, którzy dostrzegają potrzebę szkoleń w swoich firmach, powinni zwrócić uwagę na ważny aspekt. Warto kierować na szkolenie te osoby, które naprawdę chcą wziąć w nim udział, a zdobytą wiedzę wykorzystają w praktyce, czyli np. w kontaktach biznesowych, rozmowach z obcokrajowcami w biurze, przy realizacji nowego projektu o zasięgu międzynarodowym. Dzięki oddelegowaniu właściwych osób na szkolenie, które są przekonane co do jego wartości, inwestycja w szkolenie ma szansę zwrócić się pracodawcy bardzo szybko.

Zadaj pytanie na: Forum Kadry

reklama

Polecamy artykuły

Autor:

- Zielona Linia 19524, Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia

Źródło:

Zielona Linia

Zdjęcia

Znajomość języków obcych a pozycja na runku pracy i dochód przedsiębiorstwa. /Fot. Fotolia
Znajomość języków obcych a pozycja na runku pracy i dochód przedsiębiorstwa. /Fot. Fotolia

Koszty podatkowe – wyłączenia i ograniczenia (PDF)14.90 zł

Narzędzia kadrowego

POLECANE

REWOLUCJA W EMERYTURACH

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od kadry.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK