| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Rekrutacja > Kandydat na lidera. Gdzie i w jaki sposób szukać kandydatów na stanowisko regionalnego kierownika sprzedaży?

Kandydat na lidera. Gdzie i w jaki sposób szukać kandydatów na stanowisko regionalnego kierownika sprzedaży?

Wysokie plany sprzedażowe, silna konkurencja i trudny rynek wymagają od firm silnych zespołów sprzedażowych. Dzisiaj w dużej mierze odpowiedzialność za efektywność funkcjonujących zespołów sprzedaży spoczywa na regionalnych kierownikach sprzedaży. Jak więc znaleźć najbardziej odpowiedniego kandydata na to stanowisko?

Delegowanie zadań

Szczebel hierarchiczny, na którym stoi regionalny kierownik sprzedaży, jest usytuowany nisko, a ponoszona odpowiedzialność jest istotna. Jak pokonać dysonans pomiędzy tymi aspektami? Jedną z odpowiedzi jest z pewnością delegowanie. Należy dać szansę regionalnemu kierownikowi sprzedaży podejmować samodzielne decyzje w zdefiniowanych obszarach. Może to dotyczyć:

  • wykorzystania budżetu,
  • alokacji zasobów personalnych (terytoria, częstotliwość wizyt, standard działań),
  • taktyki promocyjnej,
  • polityki względem klientów,
  • kar i nagród.

Zazwyczaj delegowanie wydaje się niezwykle wygodnym sposobem na zaoszczędzenie czasu pracy delegującego menedżera. Jest to mylne podejście. Trudno za profesjonalne uznać stwierdzenie, że delegowanie opiera się na zaufaniu.

reklama

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

dr Arletta Bolesta

Adwokat kościelny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »