| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Motywowanie > Wyjazdy incentive jako nowa forma motywacji pracowników

Wyjazdy incentive jako nowa forma motywacji pracowników

Na Zachodzie wyjazdy motywacyjne dla pracowników są znanym i często używanym narzędziem marketingowym. W Polsce jest to wciąż nowa forma, ale pracodawcy coraz częściej po nią sięgają. Wyjazdy incentive są świetną formą nagradzania pracowników. Podróże motywacyjne to niezapomniane wyjazdy, łączące program turystyczny z zadaniami organizowanymi w niecodziennych miejscach i okolicznościach.

Jacek Czernichowski, starszy specjalista ds. marketingu firmy Du Pont Poland Sp. z o.o., opowiada, jakie korzyści odnajduje w wyjazdach incentive organizowanych dla kontrahentów współpracujących z ich firmą. – Wyjazdy motywacyjne organizowane dla naszych Klientów mają na celu pogłębienie relacji z kluczowymi klientami oraz budowanie lojalności między obiema stronami. Do tej pory odwiedziliśmy wspólnie już kilkanaście ciekawych miejsc w Polsce i za granicą. Bardzo istotną i nieodłączną częścią tych wyjazdów są interaktywne sesje z klientami, gdzie staramy się testować nasze pomysły dotyczące rozwoju środków, czy też akcji promocyjnych. Podczas wyjazdów zagranicznych przedstawiamy też informacje na temat agrobiznesu w danym kraju oraz sytuacji rynkowej. Bez części edukacyjnej incentive są nieatrakcyjne dla klientów. Oczywiście ważną częścią są również atrakcje turystyczne miejsca, do którego jedziemy, oraz zorganizowany program. Bardzo istotne jest, aby wyjazd był spójny ze strategią sprzedażową firmy. Wtedy efektywność takiego wyjazdu jest zdecydowanie wyższa i pomaga w osiągnięciu zamierzonych celów. Dobrze zorganizowany incentive to już zaczątek sprzedaży do konkretnych klientów na następny sezon. Klient zadowolony z wyjazdu, czyli miejsca, programu, atmosfery, jest dużo bardziej chętny do zakupów naszych produktów, aniżeli klient niezadowolony. To właśnie dlatego incentive musi być zorganizowany na najwyższym poziomie. Atrakcje, niespodzianki powinny być ważnym punktem takiego wyjazdu – dodaje.

Przygoda na morzu

Organizując wyjazdy pamiętajmy, że najważniejsze w tego typu wyjazdach grupowych jest niecodzienne miejsce! Przykładem niecodziennego miejsca może być prom na pełnym morzu. Uczestnicy wyjazdów chcą poczuć i przeżyć coś nowego, pobyć w niebanalnym otoczeniu. Ważną sprawą jest dopasowanie oferty pod firmę i jej pracowników.

Każdą ofertę „szyjemy na miarę”, przygotowujemy ją jednostkowo, pod konkretną grupę – zapewnia Agnieszka Zembrzycka. – I tu dochodzimy do tajemnicy udanych wyjazdów: współpracy organizator–zleceniodawca. Ciężar organizacji całej imprezy bierzemy na siebie. Dzięki temu nasi Klienci czują się komfortowo. Znajdujemy optymalne rozwiązania dla konkretnej grupy. Dobrze znamy Skandynawię. Jesteśmy w stanie zorganizować wyjątkowe zdarzenie, specjalnie dla Klienta. Zorganizowaliśmy choćby spotkanie polskich samorządowców z ich odpowiednikami w magistracie kopenhaskim.

Konferencje

Stena Line od lat organizuje na pokładzie promu cieszące się dużym zainteresowaniem konferencje.

Spotkanie przy kei – spotkanie biznesowe na promie – już od 60 złotych za osobę. W poniedziałki przy gdyńskim terminalu promowym w godzinach 11:00–17:00 do dyspozycji jest pokład promu Stena Baltica, na którym można niekonwencjonalnie ugościć swoich kontrahentów lub w niecodziennym otoczeniu przeprowadzić krótkie spotkanie biznesowe, szkolenie czy konferencję. Za dodatkową opłatą, dla dużych grup (od 200 osób), Stena Line jest w stanie zorganizować krótki rejs po Zatoce Gdańskiej, dający przedsmak przygody, jaka wiąże się z podróżą morską.

reklama

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Maciej Kafliński

Radca prawny. Ekspert w zakresie prawa kapitałowego, funduszy inwestycyjnych oraz prawa korporacyjnego i cywilnego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »