| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Komunikacja > Wizytówka w biznesie

Wizytówka w biznesie

Wizytówka to dziś niezbędny atrybut pracownika nawet małej firmy, ale także osoby prywatnej. Nie można jednak wykorzystywać na przemian kartoników oficjalnych i osobistych. Służą one bowiem do załatwiania zupełnie innych typów interesów.

Zobacz również: Warto znać programy graficzne

Szata graficzna

Standardowe wymiary to 90mm x 50mm i pod ten format wciąż produkowane są klasyczne wizytowniki. Jednak co raz częściej dopuszczalne są także wizytówki o wymiarach odpowiadających rozmiarom karty kredytowej. Papier powinien być gładki, najbardziej pożądany biały – świadczy o profesjonalizmie, a zarazem jest przejrzysty. Kolor czcionki najlepiej czarny. Granatowy i ciemnoszary także nie będzie źle odbierany. Styl pisma klasyczny, bez kursywy, ponieważ często powoduje ona trudności w odczytaniu informacji. Logo firmy, którą reprezentujemy, nie powinno przyćmiewać zawartych danych.

Niestosowne jest komentowanie samego wyglądu wizytówki. Jeśli zdarzy się, że dostaniemy np. kolorową wizytówkę, to przemilczmy fakt, że nam się nie podoba i nie próbujmy uzewnętrzniać swojego zdania. Nie zaleca się notowania dodatkowych informacji. Zawsze można poprosić wręczającego o dopisanie np. numeru telefonu, jeśli sam wyjdzie z taką propozycją.

www.projektgamma.pl

www.przywodztwo.projektgamma.pl

reklama

Polecamy artykuły

Autor:

psycholog i trener firmy Gamma

Źródło:

Własne

Zdjęcia

Wizytówka w biznesie. /Fot. Fotolia
Wizytówka w biznesie. /Fot. Fotolia

Personel i Zarządzanie 4/201730.03 zł

Narzędzia kadrowego

POLECANE

REWOLUCYJNE ZMIANY W UMOWACH ZLECENIA 2017

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Tomasz Goc

Dyrektor Handlowy w firmie Janpol

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »