| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Komunikacja > Wizytówka w biznesie

Wizytówka w biznesie

Wizytówka to dziś niezbędny atrybut pracownika nawet małej firmy, ale także osoby prywatnej. Nie można jednak wykorzystywać na przemian kartoników oficjalnych i osobistych. Służą one bowiem do załatwiania zupełnie innych typów interesów.

Zobacz również: Warto znać programy graficzne

Szata graficzna

Standardowe wymiary to 90mm x 50mm i pod ten format wciąż produkowane są klasyczne wizytowniki. Jednak co raz częściej dopuszczalne są także wizytówki o wymiarach odpowiadających rozmiarom karty kredytowej. Papier powinien być gładki, najbardziej pożądany biały – świadczy o profesjonalizmie, a zarazem jest przejrzysty. Kolor czcionki najlepiej czarny. Granatowy i ciemnoszary także nie będzie źle odbierany. Styl pisma klasyczny, bez kursywy, ponieważ często powoduje ona trudności w odczytaniu informacji. Logo firmy, którą reprezentujemy, nie powinno przyćmiewać zawartych danych.

Niestosowne jest komentowanie samego wyglądu wizytówki. Jeśli zdarzy się, że dostaniemy np. kolorową wizytówkę, to przemilczmy fakt, że nam się nie podoba i nie próbujmy uzewnętrzniać swojego zdania. Nie zaleca się notowania dodatkowych informacji. Zawsze można poprosić wręczającego o dopisanie np. numeru telefonu, jeśli sam wyjdzie z taką propozycją.

www.projektgamma.pl

www.przywodztwo.projektgamma.pl

Autor:

psycholog i trener firmy Gamma

Źródło:

Własne

Zdjęcia

Wizytówka w biznesie. /Fot. Fotolia
Wizytówka w biznesie. /Fot. Fotolia

Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń648.00 zł

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Skrivanek sp. z o.o.

Skrivanek sp. z o.o. jest jedną z największych firm tłumaczeniowych i szkół językowych w Europie Środkowej i Wschodniej.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »