| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Komunikacja

Komunikacja

Budowanie relacji ze współpracownikami

Aktualizacja: 06.05.2014

Badania wskazują, że Polacy cenią sobie atmosferę w miejscu pracy. Zła atmosfera w pracy może być nawet przyczyną zmiany zatrudnienia. Czasami jednak wystarczy zadbać o relacje ze współpracownikami, aby praca stała się lżejsza. Jak budować relacje ze współpracownikami? »

Sukces to kwestia relacji międzyludzkich, cz.2

Aktualizacja: 10.03.2014

Przedstawiamy drugą część wywiadu z Alexem Barszczewskim, międzynarodowym coachem, konsultantem i ekspertem od relacji międzyludzkich w biznesie. Ekspert podpowiada też m.in. jak skutecznie dobierać doradców oraz jak walczyć o swoją autonomię. »

Sukces to kwestia relacji międzyludzkich, cz.1

Aktualizacja: 10.03.2014

Przedstawiamy wywiad z Alexem Barszczewskim, międzynarodowym coachem, konsultantem i ekspertem od relacji międzyludzkich w biznesie, którego zdaniem „Relacje są niezbędne do tego, byśmy zdobywali unikalną wiedzę i umiejętności, co więcej, żebyśmy mieli w ogóle dostęp do ciekawych prac i zleceń”. »

Pokolenie X i Y na rynku pracy

Aktualizacja: 24.08.2016

Pokolenie X i Y wychowywały się w podobnej przestrzeni, niezmąconej wojną, przepełnionej medialnymi historiami. To, co ich różni, to czas wejścia na rynek pracy, i inne oczekiwania. Staje się to przyczyną wielu konfliktów na tle prywatnym i zawodowym. »

Romans w pracy

Aktualizacja: 10.02.2014

Z reguły praca zabiera nam co najmniej jedną trzecią doby, a w wielu przypadkach - nawet więcej. Nie dziwi więc, że zdarza nam się zbytnio zacieśniać więzi ze współpracownikami czy szefostwem. W którymś momencie „rozsądna” granica może jednak zostać przekroczona. Co może oznaczać romans w pracy? »

Potrzeba chaosu i kreatywność

Aktualizacja: 10.02.2014

W ludziach tkwi potrzeba chaosu. Chaos nie jest równoznaczny z bałaganem, choć może mu towarzyszyć podobny rodzaj niepokoju. Może być dobrodziejstwem nadanym od natury. Przykładem na to jest kreatywność. »

Czynniki utrudniające koncentrację w pracy

Aktualizacja: 14.01.2014

Czynników, które mają wpływ na brak skupienia pracowników przy wykonywanej pracy jest wiele. To nie tylko głośne rozmowy, telefony czy irytująca muzyka. Czynników, które nie pozwalają skupić się na pracy jest dużo więcej. »

Networking pomocny przy poszukiwaniu pracy

Aktualizacja: 09.12.2013

Networking jest pomocny przy poszukiwaniu pracy. Dlaczego warto budować sieć znajomości i jak robić to skutecznie? »

Zakaz rozmów o wynagrodzeniu

Aktualizacja: 21.11.2013

W wielu firmach pracodawcy zabraniają pracownikom rozmawiania między sobą o wynagrodzeniu, które otrzymują za swoją pracę. Czy zakaz rozmów o wynagrodzeniu jest uzasadniony? »

Zasady pisowni oficjalnych e-maili

Aktualizacja: 03.10.2013

Jakie są zasady pisowni oficjalnych e-maili? Od tego, jak będzie skonstruowana nasza wiadomość, zależy zwykle to, czy pracodawca na nią odpowie. Czy stać nas na to, aby robić błędy albo popełniać komunikacyjne gafy? »

Savoir-vivre rozmów telefonicznych

Aktualizacja: 26.08.2013

Poznaj savoir-vivre rozmów telefonicznych. Rozmowy telefoniczne stanowią nieodłączną część komunikacji, również biznesowej. »

Badanie Opinii Pracowników - między redukcją kosztów a utrzymaniem motywacji

Aktualizacja: 07.08.2014

Badanie Opinii Pracowników jest narzędziem dialogu pomiędzy pracodawcą a pracownikami. Dialog ten jest niezbędny dla utrzymania dobrej kondycji firmy. »

Czy alkohol na firmowej imprezie zawsze jest niestosowny?

Aktualizacja: 22.07.2013

Alkohol na firmowej imprezie często stanowi problem zarówno dla organizatorów jak i dla gości. Zapewnić alkohol na imprezie? Napić się alkoholu? Czy alkohol na firmowej imprezie zawsze jest niestosowny? »

Wizytówka w biznesie

Aktualizacja: 27.05.2013

Wizytówka to dziś niezbędny atrybut pracownika nawet małej firmy, ale także osoby prywatnej. Nie można jednak wykorzystywać na przemian kartoników oficjalnych i osobistych. Służą one bowiem do załatwiania zupełnie innych typów interesów. »

Komunikowanie problemów w zakładzie pracy

Aktualizacja: 07.08.2014

Komunikowanie problemów w zakładzie pracy nie należy do prostych zadań. Stosunki łączące osoby znajdujące się w pracy powodują, że nie każdy sposób przekazywania trudnych informacji jest dozwolony. Jak uniknąć przy tym nadmiaru stresu? »

POLECANE

URLOPY WYPOCZYNKOWE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Tomasz Jopek

Aplikant radcowski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »