| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Komunikacja > Promować czy zabraniać?

Promować czy zabraniać?

Miało być tak łatwo – kandydaci bez tajemnic, preselekcja, precyzyjne komunikowanie wizerunku firm jako dobrych pracodawców, skondensowanie treści marketingu personalnego dzięki wykorzystaniu klipów filmowych itd. itp. Haerowcy z optymizmem śledzili możliwości oferowane przez rozwijający się internet. Tymczasem nie ma lekko – pojawiają się złośliwe komentarze obcych i wciąż trzeba pilnować, o czym na forach piszą nasi pracownicy. Nawet jeśli firma nie założy profilu pracodawcy w mediach społecznościowych, to i tak internauci będą o niej mówić to, co sami zechcą.Czy firmy w Polsce są gotowe do dialogu za pomocą mediów społecznych?

Otwarci na szczery feedback

Play jest przykładem firmy maksymalnie otwartej na szczery, czasem nawet trudny feedback użytkowników i pracowników. Od samego początku bardzo mocno stawialiśmy na obecność w sieci. W miarę rozwoju widzimy, że prowadzenie dialogu na wielu płaszczyznach ze szczególnym podkreśleniem silnej obecności w internecie sprawdza się.

Jako firma mamy nasz profil na Facebooku, nasz Dział PR prowadzi chętnie odwiedzany (ponad 50 tys. wizyt miesięcznie) przez klientów blog, mieliśmy również Playową wyspę w SecondLife. Chętnie dzielimy się naszymi produkcjami multimedialnymi, spotami reklamowymi, nagraniami konferencji na platformach Youtube czy Vimeo. Jako pracodawca mamy swój profil i grupę na Goldenline. Taka obecność w sieci musi być oczywiście spójna z profilem, pozycjonowaniem firmy i kulturą organizacyjną. W Play otwartość i innowacyjność są ważnymi wartościami: zachęcamy naszych pracowników do tego, aby otwarcie mówili o swoich pomysłach i innowacjach. Media społecznościowe są do tego wspaniałą okazją i nieocenionym narzędziem.

Jacek Gadzinowski

niezależny ekspert ds. komunikacji

reklama

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Adam Wiśniewski

Ekonomista, ekspert w dziedzinie finansów, inwestycji i bankowości.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »