| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Komunikacja

Komunikacja

Jak komunikować wynagrodzenia?

Aktualizacja: 16.01.2015

Komunikacja wynagrodzeń powinna stanowić jeden z obszarów prowadzonej w firmie komunikacji wewnętrznej. Aby była ona efektywna i użyteczna z punktu widzenia przedsiębiorstwa, konieczne jest przyjęcie odpowiedniej strategii komunikacji wynagrodzeń. »

Prośba o dzień wolny od pracy

Aktualizacja: 05.05.2015

Pracownik może znaleźć się w sytuacji przemęczenia i przytłoczenia zbyt dużą liczbą obowiązków służbowych. W takich chwilach dzień wolny od pracy może okazać się niezbędny do powrotu do pełni sił i efektywnego spędzania czasu w miejscu pracy. Jak powinna wyglądać prośba o dzień wolny? »

Rywalizacja pracowników - kradzieże pomysłów

Aktualizacja: 05.05.2015

Pracodawcy cenią u pracowników zaangażowanie i kreatywność. Rywalizacja pracowników doprowadza więc czasami do kradzieży pomysłów. Jak poradzić sobie w sytuacji, gdy współpracownik przedstawia twój pomysł jako autorski? »

Znaczenie szacunku do pracownika

Aktualizacja: 15.12.2014

Pracownicy niezadowoleni z pracy szukają innych miejsc zatrudnienia, a przy tym opowiadają innym o warunkach pracy i płacy funkcjonujących w firmie. Warto zapoznać się z wynikami badania Harvard Business School, według których ponad 70 proc. kryzysów medialnych to efekty doniesień byłych bądź aktualnych pracowników. Jakie zatem jest znaczenie szacunku do pracownika? »

Godzenie życia prywatnego z zawodowym w dobie Internetu

Aktualizacja: 04.12.2014

Godzenie życia prywatnego z zawodowym w dobie Internetu to nielada wyzwanie. Zadaje się pytania o granicę dzielenia się życiem prywatnym na portalach społecznościowych. Czy prezes poważnej firmy nie może pozwolić sobie na odrobinę luzu na Facebooku? Autorka książki „Dot.s(com)plikowane. Jak rozplątać nasze życie w sieci”, Randi Zuckerberg, odpowiada w niej na trudne pytania. »

Zwolnienie się z pracy czy bycie zwolnionym?

Aktualizacja: 05.05.2015

Jeśli sytuacja pracownika w firmie jest niepewna, warto zastanowić się nad formą zakończenia współpracy z pracodawcą. Co jest lepsze: zwolnienie się z pracy czy bycie zwolnionym? Warto wziąć pod uwagę kilka ważnych aspektów, takich jak np. wypłata odprawy. »

Jak powinno wyglądać przywitanie i uścisk dłoni?

Aktualizacja: 14.11.2014

W kontaktach biznesowych oraz komunikacji między pracownikiem a pracodawcą bardzo ważne znaczenie ma pierwsze wrażenie. Jak powinno wyglądać prawidłowe przywitanie i uścisk dłoni? Na co należy zwrócić uwagę? »

Open space - wady i zalety

Aktualizacja: 13.10.2014

Open space ma swoje wady i zalety. Pracownicy wykonujący pracę w biurze o otwartej przestrzeni mogą łatwiej się ze sobą porozumiewać, co może wpłynąć pozytywnie na integrację zespołu. Z drugiej strony może ucierpieć na tym efektywność pracowników. Niektórzy nie potrafią pracować w takich warunkach w skupieniu. »

Niezdrowe współzawodnictwo w pracy

Aktualizacja: 24.09.2014

Podstawą zdrowej atmosfery w pracy są uczciwe relacje ze współpracownikami i przełożonymi. Czasami jednak zdarzają się sytuacje, które komplikują życie zawodowe, a w niektórych osobach wyzwalają nieznane dotąd instynkty. O jakich ludziach mowa? »

Onboarding czyli powitanie nowego pracownika

Aktualizacja: 15.09.2014

Powitanie nowego pracownika w firmie jest bardzo ważne. Wpływa na późniejszą efektywność, wydajność pracy i zaangażowanie pracownika. Może także przyczynić się do zmniejszenia stresu zawodowego. »

Jak napisać upoważnienie?

Aktualizacja: 12.09.2014

Upoważnienie to dokument, w którym zezwalamy konkretnej osobie na załatwianie w naszym imieniu jakiejś sprawy lub wykonania określonej czynności. Jak napisać upoważnienie, aby było honorowane? »

Jak przekazać pracownikowi decyzję o zwolnieniu?

Aktualizacja: 22.08.2014

Gdy już zapadnie decyzja o zwolnieniu, przed przełożonym trudne zadanie – informację trzeba przekazać pracownikowi. Szczególnie ciężko to zrobić, gdy podwładny związany jest z firmą od wielu lat i przyczyną zwolnienia są kwestie biznesowe, a nie zastrzeżenia do wykonywanej pracy. Jak przekazać pracownikowi informację o zwolnieniu? »

Jak negocjować podwyżkę?

Aktualizacja: 14.08.2014

Rozmowy o pieniądzach nie należą do łatwych. Gruntowne przygotowanie do negocjacji pensji okaże się nieocenione, gdy przekraczając próg gabinetu szefa dopadnie nas stres. Należy się zastanowić: co chcemy uzyskać? Czy zależy nam wyłącznie na podwyżce pensji, czy zadowoleni będziemy z uzyskania dodatkowych benefitów? Jak poprowadzić rozmowę, by szef nie powiedział „nie”. »

Letni dress code

Aktualizacja: 18.07.2014

Pora letnia i związane z tym upalne dni często stwarzają problemem w co powinniśmy ubrać się do pracy. Czy wysoka temperatura może być usprawiedliwieniem dla dowolnego stroju w miejscu pracy i czy pracodawca może nam narzucić reguły ubioru? W wielu firmach obowiązuje dress code tzn. zasady jakimi muszą kierować się pracownicy przy wyborze stroju. »

Umiejętne korzystanie ze skrzynki elektronicznej - rozwiązania ERP

Aktualizacja: 18.08.2014

Pracę biurową charakteryzuje częste komunikowanie się za pomocą skrzynki elektronicznej. Wiele czasu zajmuje czytanie, porządkowanie, usuwanie i odpowiadanie na wiadomości e-mail. Warto zastanowić się, jak zoptymalizować pracę. Czego nie robić? Jak korzystać ze skrzynki e-mail w sposób umiejętny? »

POLECANE

REWOLUCJA W EMERYTURACH

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Anna Wieczorek

Adwokat, autorka bloga DEWELOPERSKI.com

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od kadry.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK