| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Komunikacja

Komunikacja

Niezdrowe współzawodnictwo w pracy

Aktualizacja: 24.09.2014

Podstawą zdrowej atmosfery w pracy są uczciwe relacje ze współpracownikami i przełożonymi. Czasami jednak zdarzają się sytuacje, które komplikują życie zawodowe, a w niektórych osobach wyzwalają nieznane dotąd instynkty. O jakich ludziach mowa? »

Onboarding czyli powitanie nowego pracownika

Aktualizacja: 15.09.2014

Powitanie nowego pracownika w firmie jest bardzo ważne. Wpływa na późniejszą efektywność, wydajność pracy i zaangażowanie pracownika. Może także przyczynić się do zmniejszenia stresu zawodowego. »

Jak napisać upoważnienie?

Aktualizacja: 12.09.2014

Upoważnienie to dokument, w którym zezwalamy konkretnej osobie na załatwianie w naszym imieniu jakiejś sprawy lub wykonania określonej czynności. Jak napisać upoważnienie, aby było honorowane? »

Jak przekazać pracownikowi decyzję o zwolnieniu?

Aktualizacja: 22.08.2014

Gdy już zapadnie decyzja o zwolnieniu, przed przełożonym trudne zadanie – informację trzeba przekazać pracownikowi. Szczególnie ciężko to zrobić, gdy podwładny związany jest z firmą od wielu lat i przyczyną zwolnienia są kwestie biznesowe, a nie zastrzeżenia do wykonywanej pracy. Jak przekazać pracownikowi informację o zwolnieniu? »

Jak negocjować podwyżkę?

Aktualizacja: 14.08.2014

Rozmowy o pieniądzach nie należą do łatwych. Gruntowne przygotowanie do negocjacji pensji okaże się nieocenione, gdy przekraczając próg gabinetu szefa dopadnie nas stres. Należy się zastanowić: co chcemy uzyskać? Czy zależy nam wyłącznie na podwyżce pensji, czy zadowoleni będziemy z uzyskania dodatkowych benefitów? Jak poprowadzić rozmowę, by szef nie powiedział „nie”. »

Letni dress code

Aktualizacja: 18.07.2014

Pora letnia i związane z tym upalne dni często stwarzają problemem w co powinniśmy ubrać się do pracy. Czy wysoka temperatura może być usprawiedliwieniem dla dowolnego stroju w miejscu pracy i czy pracodawca może nam narzucić reguły ubioru? W wielu firmach obowiązuje dress code tzn. zasady jakimi muszą kierować się pracownicy przy wyborze stroju. »

Umiejętne korzystanie ze skrzynki elektronicznej - rozwiązania ERP

Aktualizacja: 18.08.2014

Pracę biurową charakteryzuje częste komunikowanie się za pomocą skrzynki elektronicznej. Wiele czasu zajmuje czytanie, porządkowanie, usuwanie i odpowiadanie na wiadomości e-mail. Warto zastanowić się, jak zoptymalizować pracę. Czego nie robić? Jak korzystać ze skrzynki e-mail w sposób umiejętny? »

Podróż służbowa a telepraca

Aktualizacja: 11.06.2014

Podróż służbowa stanowi przykład efektywności pracownika poza stałym miejscem wykonywania pracy. Pracownik powinien mieć więc większą swobodę w wyborze miejsca wykonywania pracy. Telepraca powinna zyskiwać na popularności. »

Budowanie relacji ze współpracownikami

Aktualizacja: 06.05.2014

Badania wskazują, że Polacy cenią sobie atmosferę w miejscu pracy. Zła atmosfera w pracy może być nawet przyczyną zmiany zatrudnienia. Czasami jednak wystarczy zadbać o relacje ze współpracownikami, aby praca stała się lżejsza. Jak budować relacje ze współpracownikami? »

Sukces to kwestia relacji międzyludzkich, cz.2

Aktualizacja: 10.03.2014

Przedstawiamy drugą część wywiadu z Alexem Barszczewskim, międzynarodowym coachem, konsultantem i ekspertem od relacji międzyludzkich w biznesie. Ekspert podpowiada też m.in. jak skutecznie dobierać doradców oraz jak walczyć o swoją autonomię. »

Sukces to kwestia relacji międzyludzkich, cz.1

Aktualizacja: 10.03.2014

Przedstawiamy wywiad z Alexem Barszczewskim, międzynarodowym coachem, konsultantem i ekspertem od relacji międzyludzkich w biznesie, którego zdaniem „Relacje są niezbędne do tego, byśmy zdobywali unikalną wiedzę i umiejętności, co więcej, żebyśmy mieli w ogóle dostęp do ciekawych prac i zleceń”. »

Pokolenie X i Y na rynku pracy

Aktualizacja: 24.08.2016

Pokolenie X i Y wychowywały się w podobnej przestrzeni, niezmąconej wojną, przepełnionej medialnymi historiami. To, co ich różni, to czas wejścia na rynek pracy, i inne oczekiwania. Staje się to przyczyną wielu konfliktów na tle prywatnym i zawodowym. »

Romans w pracy

Aktualizacja: 10.02.2014

Z reguły praca zabiera nam co najmniej jedną trzecią doby, a w wielu przypadkach - nawet więcej. Nie dziwi więc, że zdarza nam się zbytnio zacieśniać więzi ze współpracownikami czy szefostwem. W którymś momencie „rozsądna” granica może jednak zostać przekroczona. Co może oznaczać romans w pracy? »

Potrzeba chaosu i kreatywność

Aktualizacja: 10.02.2014

W ludziach tkwi potrzeba chaosu. Chaos nie jest równoznaczny z bałaganem, choć może mu towarzyszyć podobny rodzaj niepokoju. Może być dobrodziejstwem nadanym od natury. Przykładem na to jest kreatywność. »

Czynniki utrudniające koncentrację w pracy

Aktualizacja: 14.01.2014

Czynników, które mają wpływ na brak skupienia pracowników przy wykonywanej pracy jest wiele. To nie tylko głośne rozmowy, telefony czy irytująca muzyka. Czynników, które nie pozwalają skupić się na pracy jest dużo więcej. »

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Zuzanna Taraszewska

PR-imo public relations

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »