| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Komunikacja

Komunikacja

Odmowa pracy w nadgodzinach

Aktualizacja: 22.01.2016

Odmowa pracy w nadgodzinach jest bardzo ważna w przypadku, gdy staje się codziennością. Wykonywanie pracy ponad ustalony wymiar czasu pracy uzasadnia np. konieczność dokończenia ważnego projektu. Pracodawca nie może nadmiernie wykorzystywać pracownika do pracy po godzinach. Jak więc odmówić pracy w godzinach nadliczbowych, aby nie utracić zatrudnienia, uznania przełożonych czy premii? »

Odchodzę z pracy - jak poinformować pracodawcę?

Aktualizacja: 05.05.2015

Jak poinformować pracodawcę o tym, że odchodzę z pracy? Warto napisać list z rezygnacją, w którym zawrze się argumentację swojej decyzji. »

Kiedy spotkanie służbowe będzie efektywne?

Aktualizacja: 17.03.2015

Spotkania służbowe mogą odbywać się w różnych miejscach - w miejscu pracy, w restauracji czy za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. Kiedy spotkanie służbowe będzie efektywne? Jak o to zadbać? »

Jak radzić sobie z gadułą w pracy?

Aktualizacja: 05.05.2015

Efektywne wykonywanie obowiązków pracowniczych powinno odbywać się w skupieniu. Problem mogą stanowić współpracownicy. Nierzadko zdarza się, że osoba pracująca w tym samym pomieszczeniu jest gadułą. Jak radzić sobie z tego typu osobą w pracy? »

Konflikt w pracy

Aktualizacja: 16.02.2015

Konflikt w pracy może polegać na sporze pomiędzy pracownikiem i pracodawcą albo pomiędzy pracownikami. Jeden i drugi rodzaj nieporozumienia negatywnie wpływa na pracę i ocenę pracodawcy. Jak utrzymywać dobre relacje w zakładzie pracy? »

Jak utrzymywać dobre stosunki z pracownikami?

Aktualizacja: 05.05.2015

Osoba zarządzająca zespołem ludzi często budzi ich niechęć. Problemy komunikacyjne w zakładzie pracy to częsty powód rozwiązywania umów. Jak utrzymywać dobre stosunki z pracownikami? »

Pożegnanie pracownika

Aktualizacja: 29.01.2015

Odejście pracownika z firmy zwykle podyktowane jest brakiem satysfakcjonującego wynagrodzenia i nieprzyjemną atmosferą w danym miejscu pracy. Poprawa sytuacji na rynku pracy może dodatkowo wpłynąć na decyzję pracownika o zmianie zatrudnienia. Co w takim przypadku należy zrobić? Jak pracodawca powinien pożegnać pracownika? »

Jak komunikować wynagrodzenia?

Aktualizacja: 16.01.2015

Komunikacja wynagrodzeń powinna stanowić jeden z obszarów prowadzonej w firmie komunikacji wewnętrznej. Aby była ona efektywna i użyteczna z punktu widzenia przedsiębiorstwa, konieczne jest przyjęcie odpowiedniej strategii komunikacji wynagrodzeń. »

Prośba o dzień wolny od pracy

Aktualizacja: 05.05.2015

Pracownik może znaleźć się w sytuacji przemęczenia i przytłoczenia zbyt dużą liczbą obowiązków służbowych. W takich chwilach dzień wolny od pracy może okazać się niezbędny do powrotu do pełni sił i efektywnego spędzania czasu w miejscu pracy. Jak powinna wyglądać prośba o dzień wolny? »

Rywalizacja pracowników - kradzieże pomysłów

Aktualizacja: 05.05.2015

Pracodawcy cenią u pracowników zaangażowanie i kreatywność. Rywalizacja pracowników doprowadza więc czasami do kradzieży pomysłów. Jak poradzić sobie w sytuacji, gdy współpracownik przedstawia twój pomysł jako autorski? »

Znaczenie szacunku do pracownika

Aktualizacja: 15.12.2014

Pracownicy niezadowoleni z pracy szukają innych miejsc zatrudnienia, a przy tym opowiadają innym o warunkach pracy i płacy funkcjonujących w firmie. Warto zapoznać się z wynikami badania Harvard Business School, według których ponad 70 proc. kryzysów medialnych to efekty doniesień byłych bądź aktualnych pracowników. Jakie zatem jest znaczenie szacunku do pracownika? »

Godzenie życia prywatnego z zawodowym w dobie Internetu

Aktualizacja: 04.12.2014

Godzenie życia prywatnego z zawodowym w dobie Internetu to nielada wyzwanie. Zadaje się pytania o granicę dzielenia się życiem prywatnym na portalach społecznościowych. Czy prezes poważnej firmy nie może pozwolić sobie na odrobinę luzu na Facebooku? Autorka książki „Dot.s(com)plikowane. Jak rozplątać nasze życie w sieci”, Randi Zuckerberg, odpowiada w niej na trudne pytania. »

Zwolnienie się z pracy czy bycie zwolnionym?

Aktualizacja: 05.05.2015

Jeśli sytuacja pracownika w firmie jest niepewna, warto zastanowić się nad formą zakończenia współpracy z pracodawcą. Co jest lepsze: zwolnienie się z pracy czy bycie zwolnionym? Warto wziąć pod uwagę kilka ważnych aspektów, takich jak np. wypłata odprawy. »

Jak powinno wyglądać przywitanie i uścisk dłoni?

Aktualizacja: 14.11.2014

W kontaktach biznesowych oraz komunikacji między pracownikiem a pracodawcą bardzo ważne znaczenie ma pierwsze wrażenie. Jak powinno wyglądać prawidłowe przywitanie i uścisk dłoni? Na co należy zwrócić uwagę? »

Open space - wady i zalety

Aktualizacja: 13.10.2014

Open space ma swoje wady i zalety. Pracownicy wykonujący pracę w biurze o otwartej przestrzeni mogą łatwiej się ze sobą porozumiewać, co może wpłynąć pozytywnie na integrację zespołu. Z drugiej strony może ucierpieć na tym efektywność pracowników. Niektórzy nie potrafią pracować w takich warunkach w skupieniu. »

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Magdalena Dąbrowska

Ekspert z zakresu doradztwa personalnego  

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »