| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Komunikacja

Komunikacja

Powrót do dawnej firmy, czyli dlaczego nie warto palić mostów

Aktualizacja: 26.09.2016

Podobno nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki. Ale w przypadku życia zawodowego warto tę regułę nieco złagodzić i przyjąć, że odejście z organizacji nie musi definitywnie kończyć relacji. W aplikacjach widać zresztą, że momentów powrotowych jest całkiem sporo. Z odpowiednim nastawieniem i przygotowaniem – zarówno pracownika, jak organizacji – taki powrót może mieć wiele zalet. »

Jak pozytywnie przejść okres próbny w pracy

Aktualizacja: 14.09.2016

Okres próbny to czas, który pozwala pracodawcy na sprawdzenie czy pracownik jest odpowiednim kandydatem na dane stanowisko, a pracownikowi na sprawdzenie, czy decyzja o świadczeniu pracy u pracodawcy była słuszna. Jak wywrzeć dobre wrażenie i pozytywnie przejść okres próbny? »

Pokolenie Y na rynku pracy

Aktualizacja: 24.08.2016

Firmy rywalizują o młodych i ambitnych pracowników z pokolenia Y. Jak Millenialsi odnajdują się na rynku pracy? Jak ich zatrudniać oraz co najważniejsze - jak zatrzymać w firmie? »

Onboarding, czyli jak wdrożyć nowego pracownika

Aktualizacja: 09.08.2016

Proces wprowadzania nowych pracowników na pokład organizacji to proces złożony, wymagający od zespołu zaangażowania – tak uwagi, jak i czasu. Rolą działu HR jest takie przygotowanie gruntu pod onboarding, by przebiegał on płynnie i był jasny zarówno dla osób w organizacji nowych, jak i obecnych członków zespołu. »

Jakich zachowań unikać w pracy?

Aktualizacja: 05.08.2016

W celu utrzymania dobrych relacji w firmie, powinniśmy unikać niektórych zachowań. Notoryczne spóźnialstwo, plotkowanie to tylko niektóre z zachowań, które mogą postawić nas w złym świetle. Czego jeszcze nie warto robić w pracy? »

Jak zintegrować się z nowymi pracownikami?

Aktualizacja: 04.04.2016

Każda osoba rozpoczynająca pracę musi się postarać by odnaleźć się w niej i zrobić dobre wrażenie. Zobacz jak unikać podstawowych błędów by zintegrować się z zespołem. »

Najczęstsze powody zmiany pracy

Aktualizacja: 29.03.2016

W życiu każdego z nas nadchodzi taki moment, kiedy trzeba coś zmienić. Za niskie zarobki, brak możliwości rozwoju i awansu, problemy z szefem - to tylko niektóre z najczęstszych przyczyn zmiany pracy. »

Jak wynegocjować lepsze warunki pracy?

Aktualizacja: 01.03.2016

Pracodawcy muszą się starać aby utrzymać w firmie najlepszych i wartościowych pracowników. Natomiast pracownik może wykorzystać sytuację, która panuje na rynku pracy i starać się wynegocjować lepsze warunki pracy, np. podwyżkę. Jak to zrobić? »

Jak dbać o zawodowe kontakty?

Aktualizacja: 23.02.2016

Budowanie bazy profesjonalnych kontaktów biznesowych to sposób na lepsze perspektywy zawodowe. Własną bazą należy odpowiednio zarządzać. Jak to zrobić? »

Odejście z pracy - jak zostawić po sobie dobre wrażenie

Aktualizacja: 15.02.2016

Odejście z pracy wiąże się z pozytywnymi jak i negatywnymi emocjami. Warto jednak zadbać by pozostawić po sobie dobre wrażenie. Jak to zrobić? »

Nowoczesne narzędzia HR a komunikacja wewnętrzna w firmie

Aktualizacja: 05.02.2016

Rola komunikacji jest niezwykle ważna w każdej społeczności. W środowisku pracowniczym tym bardziej, zwłaszcza jeśli mowa o realizacji wspólnie wyznaczonych celów i osiąganiu zamierzonych efektów. W komunikacji wewnętrznej firmy chodzi nie tylko o swobodny przepływ informacji, ale przede wszystkim o budowanie zaangażowania pracowników. Nie można jednak zapomnieć, z jaką społecznością pracowniczą mamy obecnie do czynienia. To społeczność nastawiona na komunikację, przede wszystkim w czasie rzeczywistym, a co się z tym wiąże - nastawiona też na ciągłą interakcję. »

Jak przygotować się do spotkania biznesowego

Aktualizacja: 25.01.2016

Do spotkania biznesowego należy się odpowiednio przygotować, bowiem im mniej jesteśmy przygotowani, tym większy stres. Kilka wskazówek - jak poradzić sobie ze stresem i wypaść dobrze na spotkaniu z potencjalnym partnerem biznesowym lub szefem. »

Nadmiar obowiązków w pracy - jak być asertywnym

Aktualizacja: 19.01.2016

Nadmiar obowiązków w pracy może powodować stres i frustrację. W pewnych sytuacjach należy być asertywnym i powiedzieć "nie". »

Praca w korporacji - jak się w niej odnaleźć

Aktualizacja: 15.12.2015

Praca w korporacji rządzi się swoimi regułami. Z jednej strony jest to możliwość rozwoju, z drugiej duża dynamika pracy, która wywołuje stres czy napięcie. Jak się odnaleźć w dużej firmie? »

Jak zwolnić pracownika zgodnie z prawem i etyką?

Aktualizacja: 03.12.2015

Zwolnienie pracownika z zachowaniem zasady poszanowania godności oraz uszanowaniem praw pracowniczych zawartych w Kodeksie pracy to jedno z najtrudniejszych zadań dla menedżera ds. personalnych i zarządu spółki. Jak rozstać się z pracownikiem zgodnie z prawem oraz etyką? »

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Marcin Wicherkiewicz

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »