| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Informatyzacja HRM

Poczta elektroniczna z programu kadrowego

Aktualizacja: 04.05.2016

W XXI wieku nie wyobrażamy sobie pracy bez tak podstawowego narzędzia, jakim na przestrzeni ostatniej dekady stała się poczta elektroniczna. Protokół SMTP został opracowany w latach 80-ych ubiegłego stulecia, jednak dopiero 20 lat później na dobre zadomowił się w polskich przedsiębiorstwach. Nic zatem dziwnego, że dzisiaj za pośrednictwem maila wysyłamy wszelkiego rodzaju dokumenty. Warto więc zadbać o to, by maksymalnie zautomatyzować ten proces. »

Automatyzacja księgowości ułatwieniem dla przedsiębiorców

Aktualizacja: 05.02.2016

W ostatnim czasie coraz częściej można usłyszeć historie ludzi, którzy zdecydowali się zrezygnować z pracy w dużej firmie i rozpocząć własną działalność. W podjęciu tej niełatwej przecież decyzji mogą pomóc możliwości, jakie dostarcza... współczesna technologia. »

Firmowe dokumenty a program kadrowy

Aktualizacja: 05.11.2015

Od programu kadrowo-płacowego oczekuje się m.in. możliwości przygotowywania i drukowania różnorodnych dokumentów. Począwszy od standardowych, których nie możemy modyfikować, przez takie, które mogą wymagać personalizacji, skończywszy na dokumentach dodatkowych, których opracowanie leży wyłącznie w wewnętrznej gestii przedsiębiorstwa. »

Najnowsze narzędzia w branży HR

Aktualizacja: 11.08.2015

Praca rekrutera wiąże się z podążaniem za wszelkimi usprawnieniami i nowościami w branży. Wszystkie te dążenia mają na celu ułatwić proces rekrutacyjny i spowodować, że stanie się on atrakcyjny w oczach kandydatów. Dzisiaj osoby poszukujące pracy chętniej aplikują na ogłoszenia, które wyróżniają się na tle pozostałych oraz wolą brać udział w niebanalnych rekrutacjach. »

AdWords w kampaniach rekrutacyjnych

Aktualizacja: 29.07.2015

Pracodawcy coraz częściej decydują się na wykorzystywanie nowych narzędzi w przeprowadzanych kampaniach rekrutacyjnych. Oferty pracy w internecie znajdują się już w grach komputerowych, na portalach społecznościowych. Zaopatrzone są także w fotokody QR Code. Kolejnym etapem informatyzacji procesów rekrutacyjnych będzie wykorzystywanie kampanii AdWords. »

Pracownik w Internecie

Aktualizacja: 27.04.2015

Pracownik w Internecie zamieszcza różnego rodzaju informacje dotyczące życia prywatnego. Warto pamiętać, że obecnie rekruterzy sprawdzają kandydatów do pracy na wielu płaszczyznach. Nowym źródłem informacji o potencjalnym pracowniku są portale społecznościowe. »

Transformacja działów HR

Aktualizacja: 18.11.2014

20 ostatnich lat to okres transformacji działów HR. Wiąże się z otwarciem rynku, wolnością gospodarczą i rozwojem przestrzeni biznesowej w Polsce. W dalszym ciągu zmian wymaga podejście do kapitału ludzkiego. Jak wygląda proces ewolucji zarządzania zasobami ludzkimi? »

Maszyna zamiast pracownika działu HR

Aktualizacja: 29.08.2014

Wdrażanie nowych technologii prowadzi do minimalizowania roli człowieka w życiu codziennym. Precyzyjnie opracowane programy potrafią dokonać analizy ludzkiego zachowania, cech charakteru i kompetencji. Czy maszyna zastąpi pracownika działu HR? »

Ewolucja działu HR

Aktualizacja: 25.06.2014

Dotychczas dział HR był podmiotem wykonującym jedynie usługi kadrowo- płacowe. Obecnie jego rola wzrosła do rangi strategicznego partnera biznesu co spowodowało zacieśnienie współpracy działów personalnych z klientami wewnętrznymi. W związku z tym jednym z najistotniejszych elementów tej relacji stało się wypracowanie jasnej komunikacji oraz znalezienie pomocnych narzędzi. »

Niezbędna znajomość nowych technologii cz.2

Aktualizacja: 10.02.2014

Prezentujemy drugą część wywiadu z Natalią Hatalską, ekspertką trendów w nowych technologiach i ambientem marketingu. W drugiej części wywiadu ekspertka opowiada nam o niestandardowych formach promocji i (nie)zarabianiu na blogu. »

Niezbędna znajomość nowych technologii cz.1

Aktualizacja: 10.02.2014

Prezentujemy pierwszą część wywiadu z Natalią Hatalską, ekspertką trendów w nowych technologiach i ambientem marketingu. Ekspertka radzi, iż na "poszukiwanie pracy należy traktować w kategorii kampanii reklamowej, gdzie grupą docelową jest jedna, dwie, a nawet trzy osoby". Jak to rozumieć? »

Rozwój nowych mediów a nowe pokolenia pracowników

Aktualizacja: 24.08.2016

Media ciągle dostarczają nam newsów dotyczących pokoleń Y, Z i C. Tymczasem mało kto tak naprawdę potrafi się połapać, czym one się od siebie różnią. Rozwój nowych mediów wpływa Niejednokrotnie sami naukowcy mają problem z określeniem, czy ludzie pokolenia C są częścią Y, inną nazwą dla pokolenia Z, czy też mamy do czynienia z niezależnymi generacjami. Spróbujmy więc przyjrzeć się bliżej tej sprawie i dowiedzieć się, kim właściwie są ludzie pokolenia C. »

Korzyści i zagrożenia outsourcingu HR

Aktualizacja: 07.08.2014

Outsourcing HR to naturalna droga rozwoju firm. Świadczy o tym popularność lokowania w Polsce Centrów Usług Wspólnych (w tym obsługujących HR) firm międzynarodowych. Jakie są korzyści i zagrożenia outsourcingu HR? »

Inbound Marketing – zainwestuj w sieć

Aktualizacja: 23.01.2014

Prowadzenie działań marketingowych w oparciu o Internet jest zadaniem koniecznym i priorytetowym. Szczególnie dziś, gdy jest on pierwszym źródłem informacji, najszybszą bazą teleadresową i opiniotwórczą dla każdego z nas. »

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Rzecznik Ubezpieczonych

Rzecznik Ubezpieczonych reprezentuje interesy osób ubezpieczających, ubezpieczonych, uposażonych lub uprawnionych z umów ubezpieczenia, członków funduszy emerytalnych, uczestników pracowniczych programów emerytalnych, osób otrzymujących emeryturę kapitałową lub osób przez nie uposażonych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »