Znajdujesz się: Kadry » Forum

Forum

~ewka
sobota, 14 czerwiec, 2008, 13:45
umowa na 3/4 etatu
Zostałam zatrudniona na 3/4 etatu na trzy miesięczny okres próbny ,okres tej umowy się już skończył i dostałam nową umowę do podpisania też na 3/4 etatu na 7 lat chciała bym się dowiedzięc ile urlopu mi przysługuje , czy liczy mi sie to do lat pracy , czy mam składki odprowadzane i jak to wygląda jeżeli jest sie w ciązy , nigdy wcześniej nie pracowałam na takiej umowie wienc jestem zielona prosze o pomoc
~kadróweczka
sobota, 14 czerwiec, 2008, 14:51
Odp: umowa na 3/4 etatu
a pracowałas kiedyś na cały etat ????

jesli tak, to masz dokładnie takie same przywileje i uprawnienia, a pracodawca obowiazki jak na całym etacie;
róznica polega jedynie na skróconym czasie pracy i mniejszym urlopie wypoczynkowym (3/4 przysługującego Ci wymiaru urlopowego);
okres wypowiedzenia - dwa tygodnie, jak w kazdej innej umowie na czas okreslony zawierającej klauzule dopuszczająca rozwiązanie umowy

jesli masz jeszcze jakies watpliwości to oczywiście pytaj..... Ty zadałaś pytanie ogólnikowe więc ja prawie ogólnikowo odpowiedziałam :)
~ewka
niedziela, 15 czerwiec, 2008, 21:06
Dziękuje bardzo za odpowiedz teraz wiem na czym stoje :)
~ania
czwartek, 3 lipiec, 2008, 22:53
umowa na 3/4 etatu
witam

w dniu 31 stycznia br. zakończyłam pracę na 1/2 etatu, którą rozpoczęłam w grudniu 2007 r. ponieważ od kwietnia do października 2007r pracowałam na umowę zlecenie u tego samego pracodawcy. za umowę na 1/2 otrzymałam wypłatę urlopu ekwiwalentem pieniężnym.

pragnę się dowiedzieć czy teraz podejmując prace w wymiarze 3/4 etatu przysługuje mi prawo do urlopu?

dziekuje
~Grzegorz
czwartek, 10 lipiec, 2008, 20:17